מי לא חולם לגור בדירה גדולה משלו. אם פניתם לבנק וקבלתם סירוב למשכנתא, אתם כנראה רוצים לדעת מה אתם נדרשים לעשות בשלב כזה. אם בכל אופן אתם רוצים משכנתא, מי יעזור לכם? הפוסט הבא – בשבילכם!

ממי עוד אפשר לקחת הלוואת משכנתא?

אם הבנק מסרב לתת לכם הלוואה, אתם כנראה תחפשו גוף אחר שיעזור לכם. אבל זה לא נכון! אתם חייבים להבין שהלוואה חיצונית שלא מהבנק, תעלה לכם הרבה מאוד כסף. זה לא פשוט ומובן בכלל. ממש לא! אתם שואלים למה? כי הלוואה חוץ בנקאית תגבה ממכם תשלומי ריבית יקרים מאוד! על כל שקל תשלמו עוד לפחות חצי שקל! כן, ריבית של לפחות 5%!

אתם שואלים כמה משלמים בבנק? הרבה פחות! בבנק תשלמו רק בערך 2.5%! זה הבדל של אחוז וחצי. אחוז וחצי בהחזר חודשי זה לפחות 1000 ש"ח! 

אם לא לוקחים הלוואה מגוף חיצוני, אז מה כן עושים?

מה עושים במקרה של סירוב משכנתא?

קודם כל, לא עושים! לא פונים לגוף חיצוני ולא פונים לבנקים נוספים לבקש גם מהם אישור עקרוני. לא בגלל שיש לכם משהו אישי נגדם, כן בגלל שאתם לא מעוניינים לסבך את עצמכם. ממש ככה. אם אתם פונים לכל הבנקים ומבקשים גם מהם אישור עקרוני, אתם עלולים לקבל סירוב מכולם ולשרוף את כל האפשרויות שלכם. למה שכל הבנקים יסרבו גם? מהסיבה שהבנק הראשון נתן סירוב. 

הבנקים כולם בודקים אתכם באותה דרך. הם פשוט בודקים במערכת נתוני אשראי מהו דירוג האשראי שלכם ולפי זה הם מאשרים או שוללים הלוואה. אם אתם מדורגים במקום נמוך, לא תקבלו הלוואה בשום בנק. כל הבנקים בודקים אתכם דרך אותה מערכת!

מה כן יהיה חכם שתעשו? תפנו ליועץ משכנתאות מומחה למסורבים ורק הוא יוכל לעזור לכם!

לא פועלים בלי להתייעץ!

לפני שתתחילו לעשות משהו ולהתחרט על כך, פנו ליועץ משכנתאות למסורבים והגישו לו את התיק שלכם. הוא ידע בדיוק מה כדאי שתעשו במקרה הספציפי שלכם.

קיבלתם סירוב למשכנתא? המומחים של משכנטאצ' כאן בשבילכם! אנו נעזור לכם לקבל משכנתא ודירה מבלי להסתבך!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: