פניתם לבנק לבקש משכנתא והוא לא מוכן לתת לכם? לפני שאתם ממשיכים לפנות לבנקים נוספים או נופלים לייאוש כבד, אתם חייבים לקרוא את הפוסט הזה. הוא יעשה לכם סדר בדברים ויעזור לכם לא ליפול לטעויות של אחרים. קראו את השורות הבאות.

משכנתא למסורבים, מה זה?

שלחתם בקשה לבנק לאישור עקרוני למשכנתא וקיבלתם סירוב? אתם כרגע מקבלים את הכינוי מסורבי משכנתא. לפני שאתם פונים לבנק נוסף, אתם צריכים לדעת מה לעשות עכשיו. 

מה לא לעשות לאחר קבלת סירוב משכנתא מהבנק?

חשוב שתכירו את התגובות הנפוצות של מסורבי משכנתא המפילות אותם עמוק יותר לתסבוכת.

  1. מתייאשים. לא צריך טובות. לא ניקח משכנתא. 
  2. אין מצב. חייב להיות שנקבל משכנתא. כנראה שהבנק הזה סתם לא נורמלי. ממהרים לכל הבנקים בעיר ובמבקשים אישור עקרוני מכולם.
  3. פונים להתייעץ עם כל מי שרק אפשר. העיקר לא עם האנשים הנכונים.

רוצים לדעת איך לנהוג אם קבלתם סירוב למשכנתא?

  1. ראשית, אין סיבה להתייאש. כבר אחרי 6 חודשים מהיום בו קבלתם סירוב למשכנתא, אתם זכאיים לפנות שוב לבנק ולבקש משכנתא. רק חשוב שהפעם תדעו איך לעשות את זה. אבל להתייאש, אתם באמת לא צריכים. מה כן? פשוט מאוד, להתייעץ עם המומחים לתחום.
  1. כאשר בנק מסרב לתת לכם הלוואת משכנתא, אתם צריכים להבין שהבעיה היא בכם, לא בבנק. זה לא שהבנק שונא אתכם או שאולי הבנק קפדן מדי. ממש לא. לבנק יש פשוט מערכת נתוני אשראי המדרגת כל לקוח כמה הוא בטוח לבנק על פי הנתונים והפעולות של הלקוח בעבר. אם למשל חזרו לו הרבה צ'קים, הוא לא עומד בתשלומים וכו', הלקוח ידורג במקום נמוך. כי הוא לא אחראי מספיק. אם הבנק מסרב לתת לכם הלוואה ,זה בגלל שאתם מדורגים במקום נמוך. אם אתם פונים לכל הבנקים, מה עשיתם? ממילא כל הבנקים בוחנים אתכם לפי דו"ח נתוני אשראי. לכן גם שאר הבנקים יסרבו לתת לכם משכנתא. מה הועלתם? רק הזקתם. עכשיו תלכלכו לעצמכם את השם שלכם בכל הבנקים. כך גם אחרי שתנקו את עצמכם, הבנקים יזכרו אתכם לרעה ולא ירצו לספק לכם הלוואה.
  1. מתייעצים עם האנשים הנכונים. במקום לפנות לחבר או לאח המתמחה במשכנתאות אבל אין לו ניסיון עם משכנתא למסורבים, פנו ליועץ משכנתאות למסורבים. יועץ כזה ידע בדיוק מה לעשות.

קיבלתם סירוב מהבנק? הכירו את חברת משכנטאצ'. אנו כאן בשבילכם עם כל המומחיות והניסיון. אנו כבר ליווינו לקוחות מסורבים שהיום גרים בדירה שלהם עם משכנתא מהבנק. אנו נעזור גם לכם לממש את הפוטנציאל שלכם ולהגשים חלומות. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: