חריגות בניה מעכבות מכירת דירה. מה תוכלו לעשות כדי לסדר את חריגות הבניה על מנת למכור אותה במחיר טוב? הפוסט שלפניכם יגיש לכם את כל המידע. ישנם סוגים רבים של תוספות בניה. פרגולה, מרפסת סוכה ועוד. לפעמים ניתן לאשר את הבניה ברשות המקומית ולעיתים מדובר בפרוצדורה גדולה יותר.

באילו מקרים תוספות הבניה לא תהיינה מאושרות?

ישנם מקומות בהם אנשים קונים דירות בלי לעבור רישום ממשלתי. לעומת זאת, כאן בישראל תוכלו לקנות דירה רק עם הערת אזהרה בטאבו דרך עורך דין. 

אם החלטתם לבנות תוספת בניה של חדר לבית בלי לקבל על כך אישור, נסח הטאבו של הדירה לא ראה את החדר הנוסף. כך שהבנק לא יאשר לתת משכנתא לדירה כזו. לכן אם תרצו למכור דירה כזו תתקשו למצוא קונה כי אי אפשר לקנות היום דירה בלי משכנתא.

אם תמכרו את הדירה שלכם, מה יהיה עם תוספות הבניה המאושרת?

אם בחרתם להוסיף לבית שלכם חדר והוא מאושר על ידי העיריה, תדרשו לשלם על כך תשלום לרשות המקומית כמס של היטל השבחה. כמובן שמדובר בסכום כסף רציני מאוד. עוד מידע תמצאו באתר מחיר מטרה

לא מוכרים דירה לפני שמתייעצים עם מומחים!

אם אתם רוצים למכור את הבית שלכם, אל תעשו את זה לבד! עלולים לרמות אתכם. פנו לאיש מקצוע שידריך אתכם איך לפעול. העצות שלו יכולות להיות שוות זהב! אל תתפשרו על איש מקצוע מומחה ומנוסה בתחום.

חוששים לפנות לבנק בלי מבלי להכיר את הנושא? הצדק אתכם. לא חכם לפנות לבנק לקחת משכנתא בלי להבין טוב מה זה אומר. לא לוקחים משכנתא כל יום. מדובר בהלוואה יקרה מאוד שתשפיע על החיים הכלכליים שלכם. לכן חשוב מאוד שההלוואה תלקח בצורה מקצועית וחסכונית.  הקליקו עכשיו ואנו נשריין עבורכם פגישת ייעוץ ראשונית חינם כדי למפות את מצבכם הכלכלי ולהשיג עבורכם משכנתא חסכונית ומותאמת לחיים האישים שלכם. כי בשבילנו, אתם הלקוחות בראש.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: