ייעוץ משכנתאות הינו תחום מפותח מאוד ובשנים האחרונות הוא צובר תאוצה ומתמרחב ללא סוף.פעם פעם, לפני הרבה שנים, כשמשכנתא הייתה מושא לרחמים. והלוואות היו מחוץ לתחום של אנשים סטנדרטיים המכבדים את עצמם, יועץ משכנתאות היה מיותר כמעט. מי שכבר היה צריך אותו לא היה לו שקל  ומודעות לשלם על השירות החיוני הזה. 

היום, כאשר מי לא  נקלע למצב הזה של לקיחת הלוואה או משכנתא,ישנה מודעות גבוהה יותר לדבר. הרי רוב רובם של האנשים פונים לייעוץ מתוך מטרה לחסוך כסף. והם אכן חוסכים הרבה מאוד בזכותו של היועץ. ישנם הרבה טריקים שאנחנו הפשוטים לא מבינים ויועץ משכנתאות יכול לעשות זאת בקלות ובחכמה. לפעמים הנקודות קטנות יכולות לחסוך הרבה מאוד כסף.

היום, בעקבות הביקוש לדבר ולצורך הגדול שהתרחב, ישנן גם חברות ייעוץ. הכתבה באה  תסביר לכם מה מיוחד בחברה גדולה המתמחה במתן ייעוץ ובמה היא מתאפיינת יותר מסתם יועץ משכנתאות פרטי.

חברה לייעוץ משכנתאות:

חברת לייעוץ משכנתאות זו חברה שתחתיה עובדים מספר יועצים מובחרים. אם אתם פונים לחברה, אתם פונים לצוות יועצים מומחים. כאשר הבונוס המרכזי כאן זה שאתם יכולים  לסמוך עליהם בעיניים עצומות.  כי אם פניתם ליועץ פרטי, אתם לא יכולים לדעת כמה הוא אכן יודע מה הוא מדבר. אין לכם ברירה אלא לסמוך עליו. אולם חברה גדולה, לא מעסיקה יועצים זוטרים. אם צוות של יועצים מומחים עושים לכם את המשכנתא, אתם יכולים להיות רגועים. העניינים בשליטה. על יעץ מתייעץ עם רעהו ויחד נוצרת מומחיות מיוחדת שתורמת מאוד לטובת הלקוח.

מה תרוויחו אם תפנו לחברת משכנתאות?

1. ראשית, אתם פונים לגוף מוכר ומוסמך. הוא מחויב אליכם. יועץ משכנתאות שעובד בחברה חייב לרצות אתכם ולעבוד כמו שצריך כדי שיהיו מרוצים ממנו בחברה וימשיכו להעסיק אותו. מנהל החברה יהיו דרישות גבוהות ויעדים ברורים שכל הצוות חייב לעמוד בהם. היועצים יעמדו בזמנים ולא יכולים לתרץ את עצמם בתירוצים אישיים.

2. וותק וניסיון. חברת משכנתאות כבר העבירה תחת ידיה אלפי או עשרות אלפי תיקי משכנתאות מוצלחים. תוכלו להתרשם מלקוחות מהעבר ומתעודים של תיקים מוצלחים. חברה גדולה היא מיומנת ולא נבהלת מתיקים מורכבים. הם כבר עשו את זה הרבה פעמים… אתם לא הפעם הראשונה שלהם כמו שפני ניסיון. 

3. כוח של חברת משכנתאות וותיקה אינו דומה לכוח רב ככל שיהיה של יועץ פרטי. לחברה גדולה ומבוססת יש קשרים עם הבנקים היא תוכל להתמקח עם הבנק ותדע איך לדרוש את שלה.

4. חברת משכנתאות יכולה לתת שירות נרחב יותר. היא יכולה לתת מענה בכל מני מישורים לא רק בתחום מוגבל וספציפי. צוות החברה מכירים את כל שוק הבנקים היטב ובצורה מעמיקה. 

בחברה למשכנתאות העובדים פועלים יחד. הם לא יגישו תיק משכנתא בלי אישור מכל חברי היועצים. אתם כמובן תרוויחו את הטאצ' וחוות דעת של כל יועץ ויועץ. 

מה עדיף חברה גדולה או קטנה?

כאשר תפנו לבחור בחברה לייעוץ משכנתאות, אתם עומדים בפני שתי אופציות. חברה גדולה או חברה פרטית קטנה. כמובן שרמת היעילות של חברה גדולה תהיה גבוהה יותר כי היכולת שלה והקשרים הענפים משמעותיים יותר ויכולים להביא את  המשכנתא שלכם למימוש מלא ולתנאים הטובים  ביותר שתוכלו למצוא.

במשכנטאצ' תמצאו חברה גדולה עם צוות יועצי משכנתאות מומחים ומנוסים, בעלי ותק ומוניטין. המומחים שלנו עובדים יחד בעבודת צוות ושמחים לעזור לכם להיות גם חלק מהדבר הזה. אנו מזמינים אתכם למשרדנו המפואר לייעוץ מקצועי באופן אישי. חייגו עכשיו:

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: