יש לכם משכנתא ואתם רוצים לדעת האם שווה לכם למחזר אותה? ההחזר החודשי מעיק לכם ואתם רוצים לשנות משהו בתמהיל המשכנתא? כאן תמצאו את כל התשובות. מה זה מחזור משכנתא ומתי כדאי למחזר את המשכנתא שלכם. המשיכו איתנו לשורות הבאות.

מחזור משכנתא – מה זה?

אם אתם רוצים לשנות חלק במשכנתא שלכם, מסלול, ריבית או לפרוע סכום כסף, זה יחשב לכם למחזור משכנתא.

מתי כדאי למחזר את המשכנתא?

  1. אם הריבית בשוק ירדה, יתכן וכדאי לכם לבצע מחזור משכנתא. אם למשל לקחתם משכנתא לפני 4 שנים. לכאורה הריבית אז היתה יקרה יותר מהריבית היום. אם לקחתם את המשכנתא לפני הרבה שנים, כנראה שמחזור משכנתא יכול לחסוך לכם מאות אלפי שקלים. כמובן שאם תדרשו לשלם על כך עמלות יקרות יתכן וזה לא ישתלם לכם. 
  2. חשוב שתבדקו האם ישנן הצעות חדשות למסלולים שונים ומוצלחים יותר. מדי פעם הבנקים מתחדשים עם הטבות שונות על מנת למשוך אליהם לקוחות חדשים. תוכלו לנצל הזדמנויות אלו כדי למחזר את המשכתנא ולקבל תנאים משתלמים למשכנתא שלכם.
  3. אם חל שינוי בעבודה, במשפחה או כל סיבה אחרת הגורמת לשינוי כלכלי בבית, יתכן ותרצו לשנות את התנאים למשכנתא שלכם. 
  4. אם יש לכם סכום כסף גדול בצד, ירושה, זכיה או מכל סיבה אחרת, תוכלו  להחזיר חלק מההלוואה. גם זה יחשב לכם מחזור משכנתא.

איך ממחזרים את המשכנתא בפועל?

מחזור משכנתא תוכלו לעשות בכל בנק שתרצו. לאו דווקא בבנק בו לקחתם את המשכנתא. אבל על מחזור משכנתא משלמים עמלה. וישנם מסלולים מסוימים עליהם משלמים עמלה יקרה מאוד שיכולה לעלות גם מאות אלפי שקלים. לכן, בכל מקרה לפני שפונים למחזר את המשכנתא, חשוב לפנות ליועץ משכנתאות מנוסה שיקח על עצמו את כל התיק שלכם ויבדוק את כדאיות המחזור. רק כך תהיו רגועים. 

מחפשים לקנות דירה ולקבל משכנתא אטרקטיבית? חולמים לקבל תנאים טובים למשכנתא? בשביל זה אנחנו כאן. צוות המומחים של משכנטאצ' ילוו אתכם לאורך כל הדרך עד למשכנתא המושלמת. כי אצלנו אתם הלקוחות בראש. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: