אם אתם משלמים החזר חודשי של משכנתא, אתם ודאי תבינו על מה אנחנו מדברים. כל חודש אתם משלמים טבין ותקילין לבנק עבור קרן וריבית המשכנתא אותה לויתם מהבנק כדי לקנות את הדירה שלכם. מה קורה אם אתם מרגישים חנוקים? או אולי יש לכם הוצאה חודשית חריגה חדשה? אין דרך מילוט?

אז לא. תמיד קיימת אפשרות לשנות. אם אתם רוצים לדחות את המשכנתא שלכם, הפוסט הזה מיועד עבורכם! 

משווים בין כל הבנקים!

כל הלוואה מהבנק מחייבת השוואות בין הבנקים השונים כדי לדעת שאתם מקבלים את המשתלם ביותר. בפרט אם אתם רוצים לדחות את תשלומי ההלוואה, כאן חשוב עוד יותר להשוות בין ההצעות השונות שהבנקים מציעים. תוכלו לחסוך הרבה כסף רק מהשוואה. ולמה? לפעמים בנק אחד מציע הטבות מסוימות, בנק שני מציע הוזלות שונות ואם אתם תגשו לבנק שלישי והוא ירצה שאתם תהיו הלקוחות שלו, אתם תספרו על ההצעות שקיבלתם והבנק יסכים לענות על 2 הטבות לטובתכם כדי שאתם אכן תלוו ממנו את הכסף. זה שווה לו.

הדרך הפשוטה ביותר לחיסכון היא ההשוואה.

איך דוחים את המשכנתא?

אם אתם עומדים בתקופה שקשה לכם לשלם את ההחזר החודשי למשכנתא, עד כדי כך שאתם מרגישים חנוקים, זה המקום לדחות את תשלומי המשכנתא.

שימו לב, דחיית תשלומי משכנתא שונה מהלוואת גרייס. הדחייה תאושר על ידי הבנק רק אם אתם לא עומדים בתחילת תשלומי ההלוואה.

לפני שאתם לוקחים הלוואת משכנתא, חשוב שתשימו לב לציין בחוזה המשכנתא כי ישנה אפשרות להקפיא את המשכנתא אם תצטרכו. 

מהן ההגבלות בהקפאת משכנתא?

ישנם בנקים שלא יאשרו הקפאת משכנתא יותר מ 12 חודשים. אבל בדרך כלל זה לא יהיה רלוונטי. כי לא הרבה אנשים מקפיאים את המשכנתא שלהם יותר מפעם אחת בחיים.

כמו כן, אין אפשרות לעצור יותר מ3 פעמים את תשלומי המשכנתא למשך שלושה חודשים רצוף.  

רוצים לדחות את המשכנתא? הגישו בקשה!

אם הסיבה לדחיית התשלומים היא בעקבות סיבה מסודרת כמו חופשת לידה, פיטורין, גירושין, עליכם לגשת לבנק ולהסביר את הסיבה.

קחו בחשבון שהבנקים שונים בדעותיהם. בכל בנק תמצאו תנאים אחרים והטבות שונות. הקפידו להשוות ביניהם ולנסות להרוויח כמה שיותר.

רוצים לחסוך כסף? קשה לכם עם גובה ההחזר החודשי? המשכנתא חונקת? בשביל זה אנחנו כאן. צוות המומחים שלנו יעזרו לכם בכל מה שנוגע למשכנתא שלכם. אנו כבר ליווינו אלפי לקוחות למשכנתא המתאימה לחיים שלהם באופן אישי. ואנו נעשה הכל כדי להביא אתכם להוזלה הגדולה ביותר שניתן.

אם אתם רוצים לדחות את תשלומי המשכנתא, נעזור לכם לעשות את זה בצורה מקצועית וחסכונית.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: