המשקיעים הקטנים שבינינו, רגילים להשקיע בדירות קטנות, פיצולים והשכרתן. יותר מזה, היום מאוד מקובל לקנות דירה על ידי שיעבוד נכס קיים ואת המשכנתא לשלם על ידי השכרת הדירה הנרכשת. אגב, עוד מעט יכנס לתוקף החוק הקובע כי חל איסור מוחלט למשכן דירה קיימת עבור הון עצמי לדירה להשקעה. וזאת בעקבות כמות המשקיעים שהולכת וגוברת וגורמת לשוק מחירי הדירות לעלות ולהתייקר. ולעניננו, למה שווה כל כך להשקיע ברכישת קרקעות, ומה שונה היום מאתמול? מה היה עד היום? אם מעניין אתכם להשקיע ולהרוויח בגדול, את הפוסט הזה לא תפספסו!

אז מה בין המחסור בדירות להשקעה בקרקעות? אז מה בין המחסור בדירות להשקעה בקרקעות?

הביקוש היום לדירות רק הולך וגובר מיום ליום. אין מקום בארץ שלא מוצף בקונים ובכאלו המחפשים את הדירה המבוקשת. כל דירה, אפילו הקטנה והישנה ביותר, נמכרת במחיר מלא. אם בעבר חשבנו שאפשר למצוא גומחה קטנה כדי לגור בה, היום כל גומחה ומחסן מסכן שווה הרבה מאוד כסף ויש עליה הרבה קופצים וקונים. ובסופו של דבר, גם כך אין בשוק הרבה דירות למכירה.

מה שקורה, אם אין דירות, אז צריך לבנות. ואיך בונים? יש צורך בקרקעות. זו הסיבה לכך שהקרקעות היום מבוקשות מאוד. צריך לבנות עליהן בניינים למגורים. וזו ההזדמנות שלכם להשקיע ברכישת קרקעות ולהרוויח את התשואה הגבוהה בשנים הבאות.

מי אמר שלא עדיף להשקיע בדירה?

תוכלו תמיד להשקיע בדירה. אבל עכשיו יש לכם הזדמנות למנף את הכסף שלכם בצורה רווחית יותר. אם תשקיעו בדירות, הרווח שלכם מוגבל. לעומת זאת בקרקעות, אכן תשלמו עדיין על עלויות בניה אבל עדיין אחוזי התשואה גבוהים יותר. 

היכן כדאי להשקיע?

זה כמו לשאול, היכן כדאי לקנות דירה. זה תלוי כמה כסף יש לכם. כמה אתם רוצים להשקיע את הכסף שלכם. אדם שרוצה להשקיע בדירה באזור יקר, ישלם עליה מחיר יקר. אין סיבה לקנות דווקא קרקע במקום שעולה הרבה כסף אם אין לכם יכולת לשלם על כך. 

אבל, שימו לב אם הקרקע מופשרת לבניה. זה כבר כן משמעותי לכם מאוד. ככל שהקרקע בשלב מתקדם יותר והיא מוכנה לבניה מיידית, המחיר שלה יהיה יקר יותר. כי תכל'ס, היא תניב את התשואה מהר יותר.  לכן הפרט הזה כן משמעותי מאוד. חשוב שתדעו את זה.

מה קורה בשטח?

העיריות עובדות על זה קשה מאוד. כל אחת רוצה להיות זו שתענה למצוקת הדיור. לכן הן רוצות כמה שיותר מהר להפשיר קרקעות לבניה. זו ההזדמנות שלכם לקנות קרקעות ולהרוויח. 

רוצים לקנות דירה ואין לכם מספיק הון עצמי? 

תוכלו להשתמש באופציה הזו של השקעה בקרקעות. אם תצטרפו לקבוצת השקעות ותשימו שם סכום כסף, אחרי כמה שנים של תשלומי שכירות והמתנה לתשואה תוכלו להגיע להון עצמי מכובד לדירה. 

אנו במשכנטאצ' נשמח לעזור לכם בכל מה שנוגע לדירת החלומות שלכם. אנו מתמחים במתן ליווי צמוד ללוקחי משכנתאות למטרת רכישות דירה ולכל מטרה אחרת. יועץ משכנתאות מנוסה יסייע לכם בהשקעה שאתם רוצים. השגת הלוואה היא טרטור לא קטן. אבל עם היועצים שלנו הכל יהיה אחרת. מוזמנים ליהנות מהשירות שלנו. הקליקו כעת ואנו ניצור אתכם קשר.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: