אם אתם שואלים איזה בנק הוא הזול ביותר למשכנתאות, סימן שעדיין לא יצא לכם לקחת משכנתא. בכל בנק תמצאו כללים בסיסים שיהיו זהים ממש אחד לשני. ומצד שני, תקנות שונות ומגוונות. אין מושג של בנק טוב יותר, לכל בנק יש מעלות אחרות. המטרה שלכם היא להוציא מהבנק בו בחרתם, את החיסכון הגדול וההתאמה המושלמת לחיים שלכם. בשורות הבאות תקבלו מידע על הבנקים וכן תדעו איזה בנק היום מאשר את המשכנתאות הזולות ביותר. אתם חייבים להמשיך, זה הולך להיות משמעותי למשכנתא שלכם!

מיהו הבנק הזול ביותר?

אמנם סיכמנו שאין בנק אחד שהוא המשתלם ביותר, אבל בתכל'ס, על פי הנתונים בדקו וסקרנו את השטח וגילינו שיש בנקים שכן מאשרים משכנתאות זולות יותר. אמנם לא באופן גורף אבל כן במבט כללי.

סקר שנערך גילה כי 37% מהמשכנתאות הזולות ביותר במדינה, נלקחו בבנק דיסקונט.

בבנק לאומי התקבלו 25% מהמשכנתאות החסכוניות בארץ.

בנק הפועלים הוציא 19% מהמשכנתאות המשתלמות ביותר

בבנק מזרחי טפחות 13% ובבנק הבילאומי רק 6% מהמשכנתאות הזולות ביותר אושרו ממנו. 

כך יוצא שלמרות שלכל הבנקים יש יתרונות וחסרונות,  בשורה התחתונה, יש מי שמעפיל על כולם, בנק דיסקונט. כל השאלה היא האם הבנק יאשר לכם לקבל משכנתא.

אבל לא מספיק לפנות לבנק המוכר כזול יותר, אתם גם חייבים להתמקח עם הבנק. ואם חייבים לבחור בבנק שניתן לתקשר איתו בקלות. 

למה חשוב להתמקח עם הבנק?

הבנק הוא כעין חנות לממכר כסף. הוא רוצה להרוויח מהלקוחות שלו כמה שיותר. אבל אתם מוכרחים להיות מספיק חזקים ולדעת שאתם משלמים מספיק ואולי יותר מדי. גם אתם לא מוכנים לשלם כסף מיותר. מה תעשו? תפנו למספר בנקים ותבקשו מכל אחד מהם הצעות מחיר. כאשר לכל בנק אתם טוענים, אבל בבנק פלוני הציעו לי הצעה טובה יותר. וכאן תתחילו לפרט כמה ואיך. 

אחרי שבחרתם בבנק שהציע לכם את ההצעה הזולה ביותר. גם עכשיו תוכלו להמשיך להתמקח. תמיד אפשר להוריד בריביות. הבנקים רוצים שתקחו מהם את המשכנתא. זה משתלם להם. 

אם אתם לא אנשים מספיק חזקים בדעתם, חשוב שתפנו ליועץ משכנתאות מנוסה שיעשה לכם את העבודה. יועץ משכנתאות מקצועי מקושר עם כל הבנקים ויודע איך צריך להתנהל איתם כדי להוזיל את המשכנתא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: