משכנתא היא הלוואה מוכרת. אבל ישנן סוגי הלוואות נוספות מוכרות פחות וכן שימושיות ומוצלחות למקרים מסוימים. הכתבה הבאה מיועדת לכל מי שזקוק להלוואה כאשר הכסף קיים אבל לא נזיל או  נגיש כרגע. רק בעוד תקופה של חודשיים או עד 4 שנים, הוא יוכל להוציא את הכסף. אם אתם מאלו אתם מוזמנים להמשיך אתנו. בהצלחה! 

הלוואת בלון, מהי?

הלוואת בלון זוהי הלוואה שהתשלום שלה הוא חד פעמי. כמו בלון שמתפוצץ בבת אחת בבום אחד. כאן לא תחזירו את הכסף בתשלומים. לכן היא תתאים למצב בו אתם אמורים לקבל את כל הכסף בעוד תקופה. אבל כרגע אתם זקוקים לו בדחיפות מיידית.

הלוואה זו ניתנת עד 4 שנים מקסימום. בבלון מלא, במשך כל התקופה הריביות מצטברות מדי חודש. ותשלמו בתום התקופה את כספי הקרן והריביות שהצטברו.

לעומת זאת בבלון חלקי, במשך כל התקופה משלמים מדי חודש את הריביות, ובתום התקופה משלמים רק את הקרן, סכום ההלוואה שנקבע מראש.

למי מיועדת הלוואת בלון?

בעיקרון הלוואת בלון היא הלוואה יקרה מאוד. למה שאנשים יבחרו בה? תתפלאו לשמוע, אבל לא תמיד אנשים בוחרים לעשות דברים בכורח, לא תמיד אדם שקונה מוצר במחיר יקר, זה בגלל שהוא מעוניין לשלם יותר. לפעמים הוא פשוט חייב את המוצר מהר וכמה שיותר ורק לכן הוא ממהר לרכוש אותו בלי לחפש ולהשוות במקומות נוספים.

גם כאן, אנשים בדרך כלל מודעים לכך שהלוואת בלון היא הלוואה יקרה יותר אבל לפעמים אין להם אפשרות אחרת או שזו כבר האופציה היותר טובה ונוחה מכולם. בקיצור, מי באמת ישתמש באפשרות הזו של הלוואת בלון עם ריביות יקרות? בדרך כלל אנשים שיש להם הון שכרגע לא נזיל אולם הם יודעים בוודאות שבעוד תקופה קצרה הם יוכלו להוציא אותו. כמו כאלו שיש להם קרן השתלמות או ירושה שהם צריכים לקבל. 

בכל אופן אנשים כן אוהבים לקחת הלוואת בלון, למה?

הלוואת בלון נשמעת הלוואה קוסמת. אמנם הם יכולים להתחרט על כך שמונה מאות פעם או יותר, אבל לפעמים  עושים צעדים פזיזים ומשלמים עליהם בסוף את המחיר. אל תהיו אתם מאלו. התייעצו עם מומחים בתחום לפני שאתם לוקחים על עצמכם הלוואה גדולה כל כך.

מה חשוב לדעת כאשר לוקחים הלוואת בלון?

אם אין לכם מידע ברור ובטוח שאכן תוכלו להוציא את הכסף בעוד תקופה קצרה ומדויקת, אתם לא מתחילים עם זה! אחרת, אתם מכניסים את עצמכם לבור שאין לו תחתית. זו סכנה כלכלית גדולה. כל הסיפורים של גלגלי הלוואות מתחילים מכאן. מהלוואות בעלות ריביות יקרות ואין מהיכן להחזיר אותם. כי אם לקחתם בלון מלא וכאשר הגיע מועד הפירעון לא היה לכם מהיכן לשלם, אתם תצטרכו למחזר את ההלוואה ולשלם מדי חודש על ההלוואה החדשה פלוס ריבית על האיחור. 

אם אתם לא ברורים במאת האחוזים שיש לכם מהיכן להחזיר את ההלוואה, קחו הלוואה רגילה. אם לא כן, בסופו של דבר אתם עוד תשלמו הלוואה גדולה יותר בתום תקופת ההלוואה.

אזהרה חמורה!

לא מתייעצים עם יועץ משכנתאות מטעם הבנק על נושאים כאלו. אמנם הבנק הוא גוף חוקי וממשלתי אבל הוא לאמונה לדאוג לחסכונות שלכם. יועץ  לא מחפש להוזיל לכם בריביות ובתנאים. הוא רוצה להרוויח מכם כמה שיותר כסף. גם אם הוא מראה את עצמו דואג לכם, התפקיד שלו כאן זה לדאוג לבנק. הוא צריך לפרנס את הבנק ולהוסיף להם הלוואות בעלות ריביות יקרות ומשתלמות לבנק.לכן, אם יועץ משכנתאות מטעם הבנק משכנע אתכם לקחת דווקא הלוואת בלון למרות שאתם לא בטוחים שיהיה לכם מהיכן להחזיר, אל תתפתו. הוא אינו בעמדת דורש טובתכם. אולי להיפך. היועץ רוצה לגרום לכם לקחת את ההלוואה ובסוף תאלצו למחזר אותה ולשלם בכפליים. אתם לא תתנו לו. אתם לא תהיו תמימים.  

אם הלוואת בלון אכן מתאימה לכם ואתם יודעים בוודאות גמורה מהיכן תוכלו להחזיר את הכסף, אתם מוזמנים לקחת אותה. אבל שימו לב לקחת אותה  בכובד ראש ועם הרבה מחשבה. שלא תנזקו ממנה. באמת אם אכן יש לכם מהיכן להחזיר את ההלוואה, יהיה לכם מאוד נח במשך כל התקופה. הלוואת בלון זו הלוואה נוחה ואתם תשלמו את הקרן והריבית רק  בסוף כך שבמשך כל התקופה של הבלון, אתם באמת  יכולים להיות רגועים.

כמה מילים לסיום, 

הלוואת בלון מתאימה לאנשים ספציפיים. אם אכן היא מתאימה לכם, מצוין. ותזכורת קטנה וחשובה, גם כאן אתם יכולים להתמקח עם הבנק על ריביות נמוכות יותר ממש כמו בכל הלוואה רגילה או משכנתא. אנו במשכנטאצ' מזמינים אתכם לשירות  מושלם לכל מה שנוגע למשכנתא או להלוואה שאתם צריכים. אנו מומחים במתן מענה מושלם לדרישות הלקוח ולציפיות שלו מאתנו. כי אצלנו אתם לפני הכול. חייגו עכשיו ואנו נקבע לכם את פגישת ייעוץ ראשונית.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: