רוצים להיות מעודכנים? מעוניינים לדעת שאתם לא משלמים סתם? מחפשים לחסוך בכסף ולשלם לבנק את העמלות המינימליות?

שוק הבנקים שפועל בתנודה תמידית, פרסם לאחרונה את הנתונים שיעזרו לכם לדעת האם אתם אכן בבנק זול או אולי כדאי לכם לעבור לבנק מתחרה.

הנתונים שפורסמו על ידי הפיקוח על הבנקים הם על העמלות שגובים הבנקים על פעולות שאתם גובים בעו"ש.

מי הם הבנקים המובילים?

בנק יהב ובנק ירושלים הם אלו שפורסמו כזולים ביותר בגביית העמלות.

בנק מרכנתיל ואיגוד יקרים יקרים מאוד וגובים תשלומים גבוהים על כל הפעולות שתבצעו בחשבון העו"ש שלכם. שאר הבנקים עומדים ביניהם וגובים תשלומים בינוניים.

רוצים להכיר את ההפרשים? אכן מדובר בהבדלים משמעותיים בין הבנקים השונים.

בנק ירושלים, הזול ביותר גובה מכם רק 6.5 ש"ח עמלה לחודש על חבילת הפעולות שתבצעו בחשבון שלכם. לעומת זאת, בבנק איגוד תשלמו 35 ש"ח לחודש ובנק מסד יגבה מכם 31 ש"ח! טוב, אכן אלו הבנקים היקרים יותר. 

שאר הבנקים עומדים בתווך. לבנק מרכנתיל תשלמו 26 ש"ח, מזרחי ודיסקונט יגבו מכם 24 ש"ח, בנק לאומי 22 ש"ח, ובבנק הפועלים תשלמו רק 20  ש"ח.  

אם תתנהלו דרך הדיגיטל, תשלמו פחות עמלות!

אם תבחרו להשתמש בדיגיטל, תחסכו בתשלומי העמלות היקרות.

לדוגמה, בנק יהב יגבה מכם תשלום מינימלי של 1.2 ש"ח על כל פעולה שתבצעו. בבנק הפועלים תשלמו 1.35 ש"ח על כל פעולה ופעולה. בנק לאומי גובה תשלום של 1.65 ש"ח ובנק מסד ואיגוד יקרים יותר באופן משמעותי. בנק מסד 2.5 ש"ח ואיגוד 2.9 ש"ח על על כל פעולה שתבצעו בדיגיטל.

בנק ירושלים נשאר שמרני כאשר גם בדיגיטל הוא גובה תשלום אחיד של 6.5 ש"ח לחודש הכוללים את כל הפעולות שתבצעו בחשבון העו"ש שלכם בחודש.

מה עם חברות האשראי, כמה עמלה הון גובות?

חברת מקס תגבה מכם תשלום מינימלי של 3% מסכום הכסף שהוצאתם. חברות כאל וישראכארט ידרשו מכם תשלום של 3.5% על כל פעולת משיכה שתבצעו. אם תמשכו בכספומט תחסכו את העמלות היקרות.

לעניינו, אם אתם רוצים להתמצא קצת יותר בבנקים, אנו במשכנטאצ' מכירים את הבנקים לעומק. אנו עומדים איתם בקשר ישיר ונוכל לעזור גם לכם לקבל את התנאים הטובים ביותר בחשבון העו"ש שלכם. 

אם אתם צריכים משכנתא, או שאתם עומדים לקראת רכישת דירה, לא כדאי לכם לנהוג בפזיזות. המומחים שלנו יעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות בצורה מקצועית ושקולה כאשר לפני הכל המטרה היא שאתם תמצאו את עצמכם בלי העול המלווה את כל תהליך לקיחת המשכנתא.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: