אם אתם מחפשים לקנות דירה, ודאי שמתם לב לעליה החדה במחירי הדירות. אין מי שלא מודע לעליית המחירים ההזויה של מחירי הדירות ולממוצע המשכנתאות הגבוה הנלקחות בארץ.

אם עדיין אין לכם הון עצמי ואתם רוצים לקנות דירה, הפוסט הזה יעניין אתכם! 

אילו תנאים יש בהלוואה של קרן השתלמות? 

יש לכם קרן השתלמות? יופי. אם הקרן שלכם נזילה, תוכלו לקבל הלוואה של 80% מסכום הקרן הקיים. אם לעומת זאת הקרן שלכם אינה נזילה, תוכלו להלוות ממנה רק עד 50%. תוכלו גם לקחת הלוואת בלון מקרן השתלמות. כך לא תדרשו לפרוע את ההלוואה לאורך כל התקופה אלא תשלמו את כל סכום הכסף אחרי תקופת ההלוואה בפעם אחת.

מתי כדאי לקחת הלוואה מקרן השתלמות?

קודם כל, אמנם תשלמו ריבית אבל היא תהיה זולה בהרבה מאשר בהלוואה רגילה מהבנק. כאן תוכלו לקבל ריבית פריים. ריבית פריים היא הריבית הזולה ביותר הקיימת בשוק היום והיא עומדת על 1.6%. רק בקרן השתלמות תוכלו לקבל הלוואה זולה שכזו עם תנאים כאלו.

כמו כן, אתם לא תפסידו מקרן ההשתלמות. הקרן שלכם תמשיך לצמוח ולגדול ולקבל את אחוזי התשואה ואתם במקביל מרוויחים את ההלוואה הזולה.

כן, אם יש לכם קרן השתלמות ואתם נדרשים לגייס הון עצמי, אכן כדאי לכם להשתמש באופציה הזו של קרן השתלמות לטובת קרן השתלמות. 

למה לא לקחת הלוואה מקרן השתלמות?

שימו לב, אכן לקרן השתלמות יש את כל המעלות שציינו כאן. אבל חיסרון אחד יש לה, אתם תדרשו לפרוע את ההלוואה תוך 7 שנים. אם אתם צריכים לקחת הלוואה גדולה, לא בטוח שתוכלו לעמוד בזה. אתם תדרשו לשלם החזר חודשי גבוה מאוד. חשוב שתבדקו את זה קודם האם זה הגיוני.

אם למשל אתם לוקחים הלוואה של  200,000 ש"ח ואתם צריכים לקחת הלוואה של 2,500 ש"ח חוץ ממשכנתא שתקחו על עצמכם, זה עוד נתון לשיקול. 

איך עוד אפשר לגייס הון עצמי?

ישנן אפשרויות שונות אבל כל מקרה לגופו. לכן כדאי לכם לפנות ליועץ משכנתאות מנוסה שימפה את המצב האישי שלכם ויכוון אתכם באופן אישי על פי הנתונים האישיים שלכם.

רוצים לקבל משכנתא חסכונית וזולה? מעוניינים למצוא גוף מקצועי שיעזור לכם לחסוך כסף במשכנתא שלכם? מחפשים דרך להתאים את המשכנתא שלכם לחיים האישיים שלכם?

אנחנו כאן בשבילכם. הכירו את חברת משכנטאצ'. המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם. חברתנו ליוותה עשרות זוגות למשכנתא המיוחלת. אנו שמים דגש על התאמה אישית ללקוח והחיסכון המקסימלי עבורו. כי המטרה שלנו היא לעזור לכם להגיע לטוב ביותר. 

הקליקו כעת ואנו נקבע עבורכם פגישת ייעוץ ראשונית חינם עם יועץ משכנתאות מנוסה מחברת משכנטאצ'.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: