משכנתא היא אחת הצעדים הכלכליים המשמעותיים ביותר שעושים בחיים. לפני צעד חשוב שעתיד להשפיע על כל החיים, יש לקחת בחשבון את כל מה שזה אומר. כמו כן, משכנתא היא תהליך המותאם אישית לכל לקוח. אין תבניות כלליות מומלצות. זה תלוי בכם ובחיים הפרטיים שלכם. לכן, לא כדאי לקחת משכנתא בפזיזות ובמהירות. חובה להתייעץ עם אנשי מקצוע הבקיאים בנושא שידעו לכוון אתכם כמו שצריך וידאגו להתאמה המושלמת ולכך שאתם תקבלו את החיסכון המקסימלי.

אילו הטבות קיימות לאמהות חד הוריות הלוקחות משכנתא מהבנק?

מהי ההגדרה של אם חד הורית? החוק מגדיר אם חד הורית כראש משפחה עצמאי. זאת אומרת שהאמא צריכה לכלכל את עצמה וילדיה מתחת לגיל 18 בכוחות עצמה ללא סיוע ועזרה מבעל.

כמובן שהחוק לוקח בחשבון שההכנסותיה של משפחה כזו נמוכות יותר מכיוון שיש רק הכנסה אחת בבית. לכן, משפחות אלו תקבלנה הקלות שונות כדי שגם הן תוכלנה לקנות דירה עבורן ועבור ילדיהן.

מה שחשוב לכל אם חד הורית לדעת!

יתכן שגם בלי ההטבות המגיעות לך ביושר, תוכלי לקבל משכנתא חסכונית יותר. זה עניין של מקצועיות ובקיאות בכללי הבנקים. 

חשוב שתביני, כל לקוח יכול לקבל תנאים טובים יותר בבנק, אם הוא רק מכיר את חוקי הבנקים לעומק ויודע מה מגיע למי. אם הוא רק מכיר את כל סוגי המסלולים המוצעים ואת הרווח של כל אחד מהם. כך שאם תתייעצי עם יועץ משכנתאות מקצועי, תהיי רגועה יותר. יועץ משכנתאות שכבר העביר מאות או אלפי משכנתאות ומכיר טוב את חוקי הבנקים, יוכל לעזור לך בנוסף להטבות המגיעות לך ביושר. 

אילו הטבות קיימות לאמהות חד הוריות?

  1. תוכלי לקבל ריבית זולה יותר וכן אחוזי מימון גבוהים יותר מהרגיל.
  2. יאפשרו לך לדחות את תשלומי המשכנתא ולהתחיל לשלם רק כאשר תכנסי לדירה שלך עם ילדיך. כך לא תדרשי לשלם על שכירות ומשכנתא במקביל.
  3. תוכלי לקבל עזרה בתשלומי שכר דירה.
  4. את זכאית לנקודות נוספות במסלול זכאות של משרד הבינוי והשיכון.
  5. תוכלי לקבל הטבות והקלות שונות בבנקים. כל בנק יציע לך הצעות שונות. השווי ביניהן

רוצה לראות את עצמך עם דירה? מעוניינת לקחת משכנתא ולקבל תנאים טובים מהבנק? מחפשת מישהו שיעזור לך להחליט החלטות ולקבל משכנתא מתאימה לך ולילדיך? אנחנו בחברת משכנתטאצ' כאן כדי לעזור לך. צוות המומחים שלנו יעשו הכול כדי לתת לך את המשכנתא הזולה ביותר. חברתנו כבר ליוותה אלפי לקוחות למשכנתא ולדירה המיוחלת. כאשר לנגד עינינו מטרה אחת, לתת לכם את החיסכון המקסימלי והמותאם לכם באופן אישי.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: