אם יצא לכם כבר לקחת משכנתא, אתם ודאי יודעים מה זה ריבית משכנתא. ריבית משכנתא זהו התשלום אותו תשלמו לבנק על ההלוואה שהוא נותן לכם. אבל זה לא עובד כמו בחנות. אם אתם רוצים ללוות מהבנק 10,000 ש"ח  ואתם שואלים חבר שלקח משכנתא של מיליון ש"ח כמה משלמים ריבית על הלוואה מהבנק, טעיתם. זה לא יעזור לכם. בהלוואות בנקאיות אי אפשר להשוות בין הריבית של לקוח אחד ושני. ישנם הבדלים משמעותיים בין הלוואה אחת לשניה ובין לקוח אחד לחברו. כך שאין מה להשוות. 

אז איך תדעו איזה ריביות תקבלו? ובכלל, אתם ודאי רוצים לקבל ריביות נמוכות, איך עושים את זה? הפוסט הזה יגלה לכם את כל הסודות מהחדר. אחרי שתקראו אותו תדעו בדיוק איך להיערך להלוואה כדי לקבל את הריביות הזולות ביותר.

ממה מושפעת ריבית משכנתא?

אחוזי הריבית מושפעים מגובה אחוזי המימון אותם אתם מבקשים מהבנק. מהם אחוזי המימון? אחוזי המימון הם החלק מעלות הדירה אותה אתם קונים, אותו הבנק מלווה לכם. ככל שאחוזי המימון גדלים כך הריביות שתקבלו תהיינה יקרות יותר.

איך נמדדים אחוזי המימון?

אם אתם לווים עד 45% מעלות הנכס, תקבלו ריביות זולות במיוחד.

אם אתם לווים בין 45% ל 60% הריביות שתקבלו יהיו בינוניות.

אם לעומת זאת תקחו הלוואה של עד 75%, תקבלו ריביות יקרות.

למה זה עובד ככה?

הבנק הוא חנות לממכר כסף. המטרה שלו היא להרויח כמה שיותר כסף שאפשר. ובמקביל, הוא רוצה לצמצם סיכונים. הוא חושש להלוות כסף ללווה שלא יכול להחזיר או שמצבו הכלכלי קשה. הבנק רוצה להיות בטוח שהכסף שהוא לווה יחזור אליו. לכן, כאשר  לווה רוצה ללוות סכום כסף גדול, הבנק חושש ולכן הוא דורש על כך ריבית גבוהה.

ישנם פרמטרים נוספים המעידים על מצבו הכלכלי של הלווה, מהם?

מקום העבודה שלכם. ההכנסה החודשית שלכם. המאפיינים של הנכס. הלוואות שאתם משלמים. סוג העבודה שלכם. ועוד.

שימו לב!

הבנקים רוצים כמה שיותר לקוחות. הם יעשו הכול כדי לקבל אתכם כלווים. אם אתם לקוחות משתלמים, יש לכם משכורת גבוהה, אין לכם חובות מהעבר ואתם מבוססים כלכלית, אתם כרגע עומדים בגובה.

נהלו משא ומתן עם הבנק!

חשוב שתדעו כמה חשוב לערוך משא ומתן עם הבנק. ככל שתהיו בטוחים יותר ותדעו לעמוד על שלכם, תוכלו לקבל ריביות נמוכות יותר.

רוצים לקחת משכנתא עם ריביות נמוכות? מחפשים דרך לקנות דירה במחיר שפוי? מעוניינים למצוא גוף כלכלי שיעזור לכם עם כל העול של המשכנתא?

אנחנו כאן בשבילכם. צוות יועצי משכנטאצ' יצא במסע לגיוס המשכנתא המשלמת בשבילכם. אנו נדאג שכל העול הטכני של סידור המשכנתא יהיה על שכמנו. אנו גם נבנה עבורכם תמהיל משכנתא עם התנאים המתאימים לכם באופן אישי עם החיסכון המקסימלי.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: