מתכוננים לקחת משכנתא? מעוניינים לחסוך כמה שיותר כסף? הפוסט הזה נכתב בדיוק בשבילכם.

בלקיחת משכנתא חשוב שתדעו את המיקום שלכם. הבנק אינו דורש את טובתכם. הוא חושב רק על עצמו. אין לו שום אינטרס לתת לכם ריבית נמוכה. הוא רק רוצה להרוויח עליכם כמה שיותר. כאשר תגשו לבנק לבקש משכנתא, חשוב שתדעו זאת. רק כך תדעו להתמקח עם פקיד הבנק ולדאוג להוריד את הריבית כמה שיותר. איך תתנהלו מול הבנק ומה כדאי לעשות? הכל כאן לפניכם. 

איך תתנהלו עם הבנק כדי לקבל ריבית נמוכה?

התכוננו למשכנתא מוקדם. שלושה ואפילו ארבעה חודשים לפני שאתם צריכים לשלם לבעל הדירה את התשלום, התחילו לעבור בין הבנקים. בשלב זה אתם עדיין רגועים. הבנקים ירגישו את זה. למי משנה הרוגע שלכם? לבנק. כשהבנקים פוגשים לקוח לחוץ, הם יודעים שכל הצעת משכנתא שהם יציעו, תתקבל בברכה. הלקוח חייב את הכסף מהר יהיה מה שיהיה. כך הבנק ידחוף ללקוח ריבית יקרה.


אם אתם ניגשים לבנק שלוים ובטוחים, אתם תדעו לעמוד על שלכם ולדרוש הטבות והוזלה. אבל, כאשר אתם ניגשים לבנק בפעם הראשונה, אל תתחילו לדבר על ריביות, זה ירתיע את הבנק. דברו על מסלולים ותנאים. רק חודש לפני המשכנתא, דברו על הריבית עצמה. שהיא העיקר בתמונה. כשהבנק מציע לכם הצעת מחיר, רשמו אותה ושמרו. כך תמשיכו לעבור בין הבנקים עד שתגיעו למשכנתא המשתלמת ביותר.

  1. אל תתעצלו לעבור בין הרבה בנקים. ככל שתרבו במגוון, תרוויחו השוואת מחירים רחבה יותר.
  2. חשוב שתדעו, אם אתם לקוחות טובים, הבנקים ירצו אתכם. לכן, כאשר קיבלתם הצעת מחיר מהבנק, תמיד תוכלו לספר לו שקיבלתם הצעה מבנק אחר והיא משתלמת יותר. מיד הבנק הנוכחי יוריד את המחרי כי הוא ירצה אתכם.

כיצד תתכוננו למשכנתא חודש לפני הזמן?

הכירו היטב את השטח. מסלולים, ריביות וכו'. כך תדעו על מה אתם רוצים לעמוד וכיצד.

תכננו תמהיל משכנתא משוער. רק כך תגשו לבנק עם תוכנית מסודרת.

רוצים לקחת משכנתא בצורה בטוחה? מחפשים דרך לחסוך בריביות כמה שיותר? הכירו את חברת משכנטאצ'. צוות המומחים שלנו ילוו את המשכנתא שלכם לאורך כל הדרך. אנו נדאג שתקבלו ריבית נמוכה וחסכונית. כי בשביל זה אנחנו כאן.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: