כל יום שעובר מחירי הדירות עולים ויותר זוגות נוטשים את המלחמה על הניסיון לרכוש דירה במרכז, ועוברים לחשוב על דירה להשקעה באזור פריפריה. בכל מקרה, לרכוש דירה היום, זה לא עוד דבר, זה הדבר. 

למה צריך יועץ משכנתאות?

גם אם יועץ המשכנתאות שקיבל אתכם בבנק עושה רושם מאוד אמין ואפילו הוא חבר של אבא שלכם, אתם לא סומכים עליו. האינטרס של הבנק, זה להרוויח כמה שיותר כסף על הכסף שהוא מעמיד להלוואות. כדי שהבנק יניב את הרווחים המתאימים, הוא מצפר את העובדים שלו בבונוסים שווים במיוחד. 

מה זה אומר בפועל? שכל מה שפקיד המשכנתאות הבנקאי ממליץ לכם, זה לטובת התלוש שלו עצמו בסוף חודש וממש ממש לא לטובתכם. אפילו אם הוא אומר שהתמהיל שהוא הציע לכם אטרקטיבי במיוחד. קחו את הדברים שלו בעירבון מוגבל מאוד, ואפילו מאוד מאוד. 

םם

יועץ משכנתאות פרטי בונה את השם שלו ורוצצה להוזיל ללקוח את המשכנתא. המטרה שלו היא לחסוך ללקוחות שלו כמה שיותר כסף, ולסחוט מהבנקים מסלולים זולים כמה שיותר, כדי שההחזר החודשי יהיה נמוך ככל הניתן. זה תפקידו של יועץ משכנתאות. 

אבל, וכאן מגיע האבל הגדול, לא לכל יועץ משכנתאות, יש את הכלים לתת לכם את השירות המושלם. לכן, חשוב מאוד לברר על יועץ משכנתאות אצל אנשים שכבר לקחו משכנתאות – איך השירות שלו? הזמינות שלו? האם החיסכון שהוא תרם לכם במשכנתא, אכן היה משמעותי ביחס לאישור העקרוני הראשוני?

התאמת תמהיל משכנתא ייחודי עבורכם

אחד הדברים החשובים ביותר שעבורם שווה לכם להשקיע ביועץ משכנתאות מומחה, זה התאמת תמהיל המשכנתא למסלול החיים האישי שלכם. כל אחד מאיתנו הוא בעל תנאי חיים שונים, תוכניות משלו ועוד. חשוב מאוד לראות שתמהיל המשכנתא תואם למצב הכלכלי כיום ומותאם גם לתוכניות העתיד. לא שמישהו יודע מה צופן לו העתיד. תמיד יש את האפשרות של מחזור משכנתא. אבל עדיין חשוב לקחת בחשבון כמה שיותר פרטים מראש. כדי להיות מתוכננים והגיוניים. 

תמהיל משכנתא בונים לא רק לפי תנאי חיים טכניים, אלא גם לפי נתוני אופי. יש כאלה שיעדיפו "להיחנק" היום, ולדעת שהם גומרים עם המשכנתא כמה שיותר מהר. לעומתם, יש את אלו שיעדיפו החזר חודשי קבוע לשלושים שנה וכל טוב, בלי הרבה לחץ. את כל אלו יוכל יועץ משכנתאות פרטי לבנות עבורכם ולתכנן יחד אתכם את העתיד בצורה שמתאימה לכם. 

מוזמנים להכיר את משכנטאצ'. אנו מלווים עשרות משפחות בדרך אל חיים מאושרים יותר עם משכנתא אטרקטיבית ומותאמת אישית עבורכם. הקליקו כאן כדי לתזמן לעצמכם פגישה עם המומחים שלנו שיתנו לכם בכל התהליך ליווי מקצועי. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: