זוג צעיר יוצא לדרך עם הרבה פעימות לב. כל כך הרבה תקוות ותפילות מלוות אותו לקראת הדרך החדשה. אחת הדאגות הראשונות המאפיינות זוגות טריים, היא דאגת הדירה. היכן לגור? מאין הכסף? אולי להוסיף שעות עבודה? ובכלל, כאשר מתקדמים הלאה ותינוק קטן בא לעולם, הכל משתנה בבת אחת. צריך פתאום כסף בשביל חיים של ילד. טיטולים, מטרנה, מיטה, עגלה וכו'. הכסף פתאום לא כל כך מספיק וכאן מנקרת השאלה ומעיקה, אז מהיכן נקנה דירה?

בישראל הדירות הן היקרות ביותר בעולם. לכן, רק זוגות צעירים שההורים נותנים להם בסיס או חלק גדול ממנו, עבור דירה, יכולים לפרגן לעצמם את הלוקסוס הזה של רכישת דירה. אבל זה לא חייב להיות ככה. גם אם אתם לא בני אילי ההון, אתם יכולים להגיע לדירה משל עצמכם! הכתבה הבאה תאיר לכם את העיניים!

המדינה רוצה לעזור לכם לרכוש דירה!

אם חשבתם שזוגות צעירים בלי גב כלכלי מתקשים לקנות דירה, ואולי אפילו לא יכולים בכלל. אז תדעו שזה לא נכון. מדינת ישראל דווקא רוצה לעזור לכם ומציעה לכם אופציות שונות שיעזרו לכם לקנות דירה בעצמכם. אם אתם זכאים למשכנתא בתנאים אטרקטיביים של משרד הבינוי והשיכון או שאתם יכולים לקבל הטבות שונות אם אתם נמנים על אחת האפשרויות הבאות: רווקים מבוגרים מגיל מסוים, נשים חד הוריות, חסרי יכולת כלכלית ועוד.

לפי מה יקבע האם אתם אכן זכאים?

למשרד השיכון ישנם מספר פרמטרים שאם אתם עומדים בהם אכן תוכלו לקבל את ההטבות ולהצליח לרכוש דירה. אל תדאגו, המדינה עומדת לימינכם. היא רוצה לעזור לכם במטרה. אז אם אתם:

רווקים בני 30+ ואין לכם דירה.

זוגות צעירים.

שירתתם בצבא או בשירות לאומי.

 אם אתם נשואים תוכלו לקבל נקודות על פי מספר שנות הנישואין.

אם אתם חיילים ומשרתים. ומכונים משרתים שש שנתי.

אם יש לכם אחים ואחיות.

אם אתם מוכרים כידועים בציבור.

אם נרשמתם לנישואין ומתחתנים עד 3 חודשים מהיום בו נרשמתם לבקש את ההטבות.

ישנה גם תוכנית המכונה תכנית פלוס 10. על פי תוכנית זו, אם אתם נשואים לפחות 10 שנים או מגדלים מינימום שני ילדים ואתם גרים בארץ לפחות 10 שנים ומקבלים קצבה מביטוח לאומי, תוכלו לקבל עד 132,000 ש"ח.

כמובן שמשרד השיכון בודק את כל הפרמטרים וקובע בשיקול דעת את הציון לכל משפחה ומשפחה. אם אתם רוצים להיות זכאים אתם חייבים לקבל לפחות 600 נקודות. כך תוכלו לקבל משכנתא עם תנאים אטרקטיביים ומוזילים.

איך קובעים את הניקוד?

שימו לב. חישוב הנקודות הינו מלאכה בפני עצמה. המדינה אכן דורשת בטובתכם ומעוניינת לעזור לכם לרכוש דירה. אבל היא לא יכולה לעזור לכולם, לכל אחד שקצת מתקשה. לכן היא מגבילה אתכם ותתן רק לנזקקים ממש.

אם אתם אכן זכאים להטבה, תוכלו גם לקבל כסף על שכירות עד שתכנסו לדירה הנרכשת.

בדקו את זכאותכם. לא צריכים להיות אנשים מסכנים בשביל להיות זכאים. צריכים לעמוד בקריטריונים. בדקו את זכאותכם. 

אל תקבלו פיק ברכיים. גם אם אתם לא זכאים, אנו כאן כדי לעזור לכם. אנו במשכנטאצ' מתמחים בזה. בתחום המשכנתאות ישנן אינספור אופציות לעזור לזוגות צעירים לרכוש דירה למרות מצוקת הדיור. תוכלו לקבל הלוואת משלימות או הלוואות אחרות שתוכלנה לעזור לכם לגייס את  ההון העצמי בכבוד. אנו כבר ליווינו מאות זוגות צעירים למשכנתא המיוחלת. הצטרפו עכשיו ואנו נשריין עבורכם פגישת ייעוץ אישית חינם מטובי יועצי המשכנתאות בארץ.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: