מסלול פיתוי הוא מסלול מתוחכם. הבנקים לא רוצים שתכירו אותו. גם לכם מותר להכיר את הטריקים המקובלים. מוזמנים להכיר את המסלול שאף בנק לא יציע לכם אותו.

מה זה מסלול פיתוי?

 כשאתם תבואו לבנק לבקש משכנתא, אתם נדרשים להביא את כל ההון העצמי לבנק. אבל אם יש לכם הון עצמי גדול יותר מהנדרש, תוכלו להשתמש במסלול פיתוי.

מסלול פיתוי נועד לפתות את פקיד הבנק לתת לכם תנאים טובים למשכנתא מבלי שהוא יבין את התרמית. איך זה עובד? אתם פונים לבנק ומבקשים סכום כסף גדול יותר מהסכום אותו אתם צריכים להשלמת רכישת הדירה. אם למשל הדירה עלתה מיליון ש"ח ויש לכם הון עצמי של 500,000 ש"ח, תבקשו 700,000 ש"ח. אבל אתם לא מגלים לבנק שהכסף הזה מיותר לכם. 

חודש או חודשיים אחרי שתתחילו לשלם את המשכנתא, אתם פונים לבנק וממחזרים מסלול אחד, כלומר פורעים אותו. כמובן שאתם כבר תדאגו לפרוע את המסלול היקר והפחות משתלם לכם.

מה תרוויחו משילוב מסלול פיתוי במשכנתא שלכם?

בהרכבת תמהיל משכנתא, הבנק הוא זה שמחליט כמה ריבית תשלמו על כל מסלול. אם תרצו, תוכלו לייקר מסלול אחד על מנת שבמסלול אחר תקבלו ריבית נמוכה יותר. אחרי תקופה קצרה, תפרעו את המסלול היקר וכך תישארו עם המסלול הזול.

מה קורה עם עמלת היוון?

כל אדם שממחזר משכנתא, צריך לשלם לבנק עמלות. אבל אם תרכיבו את המשכנתא שלכם בעזרת יועץ משכנתאות מנוסה, הוא  זה שישלב לכם מסלול פיתוי. והוא גם ידאג לכך שלא תשלמו מחיר יקר עבור העמלות.

חוששים לעשות את הטריקים האלו לבד? רוצים לקחת משכנתא עם החיסכון המקסימלי? מחפשים דרך לדעת שאתם מסודרים כלכלית? 

הכירו את חברת משכנטאצ'. חברתנו מתמחה במתן שירות אדיב ומקצועי לכל מי שרוצה לראות את עצמו מסודר עם משכנתא בלי שום מאמץ ודאגה. אנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך עד שתקבלו את כל מה שרציתם. כי בשביל זה אנחנו כאן. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: