כבר מכירים את הבנקים? גם אם אינכם מאלו המתעסקים עם הבנק בתדירות גבוהה, כנראה יצא לכם לא פעם להתאכזב מהבנק בו פתחתם חשבון. לפעמים אפילו יותר מזה. יתכן גם ששמעתם על בנק קרוב בו חבר שלכם רשום בו ישנם תנאים אטרקטיביים יותר. למה לא עשיתם משהו? מדוע נשארתם בבנק הישן והמעצבן? פשוט מאוד. לפעמים לא עושים דברים רק בגלל שהם עולים כסף. ולעיתים אף בוחרים שלא לעשות פעולה כלשהי, רק בגלל שהיא מורכבת ומעייפת. בשורות הבאות תקראו על הפתרון שיפתור את 2 הבעיות בקלות מפתיעה.

בנק ישראל: מערכת משוכללת תאפשר מעבר בנק בלחיצת כפתור!

בימים האחרונים פורסמה בצורה רשמית על המערכת החדשה שתעניק לכם את ההזדמנות לעבור לכל בנק אחר. אם רק תרצו. ומתי שרק תבחרו.

איך זה עובד?

פשוט מאוד. אתם מודיעים בסניף הבנק או באתר שאתם מעוניינים לעבור לבנק אחר ולאיזה בנק. תוך 7 ימי עסקים החשבון שלכם עובר בצורה של עקוב אחרי לחשבון בנק חדש בבנק בו בחרתם. ובעיקר, ללא תשלום על כך.

לטובת מי עומד השינוי החדש?

המערכת החדשה תעזור לציבור לקוחות הבנקים. אם עד היום הבנקים ידעו שכדי לעבור לבנק אחר אתם צריכים לעבור תהליך מורכב וכן לשלם על  השירות. מ 22/09/21 אתם כבר יכולים לעשות את זה הרבה יותר מהר ופשוט. זה גורם לכך, שאם הבנק שלכם לא נותן לכם תנאים טובים, או ששמעתם טוב על בנק אחר הנמצא קרוב יותר לבית שלכם, אתם פשוט עוברים! אתם לא צריכים לחשוב פעמיים. אתם גם לא אחראים להעביר את כל תיק חשבון הבנק שלכם. הכל יקרה בצורה אוטומטית. 

מה עוד? הבנקים גם יודעים את זה. הם מודעים לכך שאם הלקוחות שלהם יכולים בכל שלב לעבור לבנק אחר, הם צריכים לשמור עליהם. איך שומרים על לקוחות? מציעים להם תנאים טובים. נותנים להם שירות אדיב. גורמים להם להנות ולשמוח. כך הם לא יחפשו לעצמם מקום אחר. וכמובן שכל זה נזקף לטובתכם האישית. אמנם אתם יודעים שהכוונה שלהם היא כדי לשמר אתכם, אבל אתם בעצמכם, הלקוחות, תהיו אלו שתהנו מכל ההטבות שהבנק שלכם יציע לכם. 

מה עוזר שירות עקוב אחרי?

שירות עקוב אחרי מאפשר העברת כל הנתונים הקיימים בחשבון הישן לחשבון החדש שנפתח. כאשר עד שנתיים החשבון הישן ישאר בתוקף. שלא כפי שהיה עד היום שהלקוח עצמו היה צריך לעדכן את כל הגופים על כך שהוא פתח חשבון חדש והוא מעוניין להעביר את כל הנתונים אליו. עכשיו כל זה יקרה באופן אוטומטי.

אילו בנקים משתתפים בשינוי?

כמעט בכל הבנקים יחול השינוי. אבל בנק ירושלים שהוא בנק קטן וכמות לקוחותיו מצומצמת, לא יכלל בשינוי. גם בנק איגוד שחבר לבנק מזרחי טפחות לא יכלל בהתחדשות.

שימו לב, הבנק הדיגיטלי של אמנון שעשוע התנגד למערכת ולכן גם הוא לא יכלל בה.

מעוניינים לדעת עוד? אנו בחברת משכנטאצ' נשמח לעזור לכם בכל מה שתרצו לדעת בנושא הפיננסי. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: