בדיוק בשביל זה יש את המומחים שיכולים לתת לכם יד ולתכנן יחד אתכם את העתיד. למה שתעברו את התקופה של תהליך לקיחת המשכתא לבד, מתוך חוסר וודאות וחששות אינסופיות, כאשר אתם יכולים לקחת את המשכנתא עם ליווי צמוד ומקצועי?! תכנון המשכנתא הוא מקצוע למומחים ולא מיועד לכל זוג צעיר שרק עכשיו התחיל את החיים ועוד לא יודע איך הוא רואה את עצמו בעוד עשור ואף למעלה מכך. 

איך מתכננים משכנתא נכונה ומותאמת? 

עוד לפני שאנחנו מתחילים עם הטיפים, אתם צריכים להבין שגם אם אתם מאוד רוצים לקחת משכנתא שלא מתאימה לכם, הבנק פשוט לא יאשר לכם את זה. כלומר, אם אתם חולמים שאתם הולכים למצוא עבודה של ארבעים אלף שקלים לחודש ועל החשבון אתם רוצים להחזיר לבנק מדי חודש עשרים אלף שקלים בחודש, זה לא ילך לכם. כי הבנק דורש בכל משכנתא ומשכנתא לראות את יחס ההחזר שלכם. כלומר, הוא רוצה לבדוק שאתם אכן מסוגלים להחזיר את הכסף אותו אתם טוענים שאתם מסוגלים להחזיר. 

איך הבנק בודק יחס החזר? 

הבנק מבקש ממכם שלושה תלושים אחרונים. הוא מחשב לצורך המשכנתא את ההכנסות הכלליות של המשפחה. כלומר, של שני בני הזוג. ומהם הוא מוריד את ההוצאות הקבועות של ארנונה, מים, חשמל, גז וכל הוראת קבע של יותר מ – 18 חודש. את הסכום שנשאר הוא מחלק לשלוש, ורק שליש מתוכו הבנק מוכן שתקדישו לצורך תשלום המשכנתא. 

גם אם אתם אנשים מאוד חסכנים, שאף פעם לא יוצאים לבילויים, לא חולמים על טיסות לחו"ל ולא קונים דברים מיותרים, הבנק לא יאשר לכם לקחת משכנתא שהמרכיב שלה הוא יותר משליש מההכנסה הפנויה שלכם. לכן, בכל מקרה מהחלק הזה אתם מסודרים עם משכנתא די מאורגנת. 

אז אין מה לעשות כדי לבטח את התשלומים לטובת המשכנתא?

בטח שיש – גובה הריביות. אנשים רבים משלמים הון כסף על ריביות לבנק. למה הבנק לקח מהם כל כך הרבה כסף? בגלל שהם לא לקחו ליווי מקצועי. לאנשים אין מודעות לנושא של ריביות המשכנתא, והם לא מסוגלים להכיל את זה, שיכול להיות שבגלל התמימות שלהם בנושא הזה, הבנק יתן להם ריביות כפולות ממה שהם נתנו לשכן שלו, שהלך לבנק עם ליווי של יועץ משכנתאות מקצועי. 

כבר הגיעו אלינו תיקים למחזור משכנתא של לקוחות, בהם גם הוזלנו את הריביות, גם הורדנו את ההחזר החודשי וגם צמצמנו את המשכנתא לפחות שנים. נשמע יותר מדי אטרקטיבי? כנראה שאתם באמת מחוץ לעולם המשכנתאות. 

אל תתנו לבנק לעשות עליכם קופה. אנו ממליצים לכם להכיר את המומחים שלנו. אצלינו תוכלו לקבל משכנתא בראש שקט, בקלות ובמהירות. הקליקו כאן כדי לתזמן את הפגישה שלכם עם מומחי משכנטאצ'. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: