רוצים לקנות דירה ומתכננים לקחת משכנתא? אתם חייבים להיות מעודכנים בעליה של ריבית פריים.

מאז 2018 לא עלתה הריבית ולראשונה זה קורה באמת! 

בכמה אחוזים תעלה הריבית? מתי זה יהיה? מהי מטרת העלאת הריבית? האם עתידה להיות עליה נוספת בריבית? האם מחירי הדירות ירדו? הפוסט הזה יתן לכם את כל המידע!

בכמה אחוזים עלתה הריבית?

סוף סוף זה אכן קרה! הריבית עלתה בשיעור של 0.25%. 

אבל זה רק בינתיים. צפויה להיות עלייה נוספת בשנה הקרובה. המדינה רוצה לאזן וליצב את הריבית האפסית. זה אומר במילים פשוטות בשבילנו שהריבית תהיה בשיעור של 1.85%.

כמו כן, הצפי הוא שהריבית במשק תעלה בעוד 1.5% תוך שנה. 

מה גרם לעליה בריבית?

האינפלציה שעומדת בפתח, מחדדת את ההחלטה שחייבים לעשות מעשה. אי אפשר להתעלם מן העובדה שחייבים להעלות את הריבית במדינת ישראל. חבל על כל רגע.

מה יקרה עם מחירי הדירות היקרים בארץ?

בנק ישראל מסתכל בצורה חיובית על העליה בריבית. אמנם רוב המשכנתאות מכילות את ריבית פריים כך שמחירי המשכנתאות יעלו וגובה ההחזר החודשי יתיקר.

אולם בסופו של דבר אם נזכר בפרסומת שבנק ישראל פרסם, נווכח בעובדה כי שהעליה במחירי הדירות היא בעקבות הביקוש האדיר והמחסור בשוק הדירות. כך שאם  המשכנתאות תתייקרנה, הביקוש לדירות ירד וכך גם מחירי הדירות יתאזנו. הלוואי.

רוצים לדעת עוד? מחפשים מידע עדכני על משכנתאות? מעונינים לקחת משכנתא ומחפשים עזרה של אנשים מקצוע? אנו במשכנטאצ' כאן בשבילכם. צוות המומחים שלנו כבר ליוו אלפי משכנתאות חסכוניות במהירות וביעילות. נשמח ללוות אתכם בדרך למשכנתא המשתלמת ביותר.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: