לפני שלוקחים משכנתא מרגישים כל הזמן את האצבע על הדופק. חוסכים בשביל הדירה, מתנהלים נכון בשביל הדירה וכו'. המטרה ממש חיה מול העיניים ולכאורה איך שרוכשים דירה, זהו. הגעתם אל המנוחה והנחלה ואפשר להתחיל לחגוג. 

אז זהו שלא. בשביל שלא תגיעו למצב של פיגורי משכנתא אתם חייבים להתנהל נכון. אומנם לקחתם משכנתא וברוך ד' אתם אחרי זה. אבל אם יש לכם ראש גדול, אתם צריכים לדעת שאתם גם לפני המשכנתא הבאה. אם תצליחו לחסוך כסף להון עצמי, תוכלו לרכוש בעתיד דירה להשקעה. אבל אם ההתנהלות שלכם לא תהיה תקינה, ודירוג האשראי שלכם ירד, הבנק עלול לא לאשר לכם משכנתא נוספת. 

טוב… אולי הלכנו רחוק מדי. בכל מקרה, להתנהל נכון זו חובה בכל מצב והמטרה חייבת לעמוד לכם מול העיניים. 

מדיבורים נחמדים ל…מעשים

אחרי שהבנתם שגם עם משכנתא פעילה יש להתנהל נכון, בואו נתחיל לחשוב איך עושים את זה. מה זה אומר להתנהל נכון ואיך מתחילים? קודם כל אתם צריכים לדעת מה קורה עם הכסף שלכם. כלומר, כמה אתם מכניסים וכמה אתם מוציאים. אנו מקווים בשבילכם שלא תופתעו לרעה ולא תגלו שאתם מוציאים כמעט כגובה ההכנסות שלכם. 

אתם צריכים לשאוף למצב אידיאלי בו אתם מכניסים כסף ונשארים עם יתרה. איך זה קורה? על ידי הפרש בין ההוצאות להכנסות כמובן לטובת ההכנסות. 

זה ממש מלמעלה. אחרי שהצלחתם להגיע למודעות מסוימת, אתם בונים לעצמכם תקציב קבוע לכל קטגוריה. תקציב לביגוד, למזון, לתיקונים לבית, לרכישות שונות, לבילויים וכו'. אם החודש הזה חסכתם בהוצאות של ביגוד, תוכלו לאפשר לעצמכם לצאת יותר לבילויים, אבל אף פעם אסור לכם לחרוג מהסכום הכללי. 

מי אמר שהמשכנתא שלכם אטרקטיבית?

לפני שאתם מתחילים לנסות לחסוך בדברים שקשה לכם לחסוך בהם, תבדקו מה שלום המשכנתא שלכם. אנו במשכנטאצ' עושים עבור לקוחותינו בדיקה חינמית לכדאיות מחזור משכנתא. אנו עובדים בשקיפות מלאה ונראה לכם דו"ח מפורט על המשכנתא שלכם ועל המספרים המדויקים אותם  אנו מסוגלים לחסוך לכם במשכנתא שלכם. לא תרצו להשקיע, 5,000 ש"ח אם אנחנו מוכיחים לכם שאנו מסוגלים לחסוך לכם במשכנתא 150,000 ?! ואל תחשבו שהגזמנו במספר הזה.

אם עשיתם משכנתא בתקופה בה הריביות במשק היו מאוד גבוהות, תוכלו להוריד את הריביות הקבועות בצורה משמעותית, כך שגם תחסכו כסף וגם תוזילו לעצמכם את ההחזר החודשי. מצד שני אתם צריכים להיזהר מללכת ליועצי משכנתאות לא מספיק מקצועיים שימהרו למחזר משכנתא גם היא משתלמת ואטרקטיבית. 

הכירו את משכנטאצ'. אנו מלווים את הלקוחות שלנו יד ביד עד שהם מרגישים את הקרקע היציבה מתחת לרגליים. אנו מזמינים אתכם להכיר אותנו כדי לשפר את איכות החיים שלכם ואת גובה המשכנתא אותה אתם משלמים בפן החודשי. הקליקו עכשיו לתזמון פגישה. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: