עדיין לא החלטתם מה לעשות? כל אחד משכנע אתכם לכיוון אחר? בעת רכישת דירה יש כל כך הרבה אפשרויות ואופציות שההחלטה היא מאוד קשה. בסופו של דבר, מה שבטח מעניין אתכם והכי רלוונטי עבורכם זה השיקולים הכספים והפיננסים. במחירי הדירות של ימינו, כל שינוי קטן עלול להשפיע על מאות אלפי שקלים. 

משכנתא היא דבר מאוד משמעותי. מלשכת הסטטיסטיקה הישראלית נאמר כי משכנתא זו העסקה הכלכלית הגדולה ביותר של רוב אזרחי ישראל. לכן, חשוב מאוד להתכונן אליה ולקחת אותה רק כאשר היא מותאמת ללווה בצורה מושלמת. משכנתא עבור דירה חדשה מקבלן היא דבר מסובך. אבל, גם במשכנתא עבור דירה יד שניה יש את המינוסים שלה. אז מה תבחרו מבין כל האפשרויות הרבות העומדות לרשותכם?! 

מהי בעיית לוקחי המשכנתאות למימון דירה ישנה?

אחד מהתהליכים הבירוקרטים שצריך לעבור בדרך למשכנתא, זה הערכת שמאי. שמאי מקרקעין מוסמך מטעם הבנק מגיע ומעריך את שווי הדירה ולפי זה מחליט הבנק כמה אחוזי מימון מגיע לכם. לאחרונה אנשים מעלים מחירי דירות בלי פרופורציה בעוד שעל פי שמאות מוסמכת, הדירה לא שווה את המחיר הזה. 

מה שקורה זה שאנשים חותמים חוזה, מתחייבים לרכוש את הדירה, ומסתמכים על המימון הבנקאי כמובן. אבל כאשר מגיע השמאי, הוא "הורס" להם את כל התוכניות ומעריך את הדירה בהרבה פחות ממה שהם חתמו בזכרון דברים. כך שהם נתקעו עם סכום כסף שאין להם מאיפה לשלם אותו. ממש בעייה. 

מהי בעיית לוקחי המשכנתאות למימון דירה חדשה? 

הסיבה העיקרית בשלה אנשים מעוניינים לרכוש דירה חדשה, זה האפשרות לקנות אותה על הנייר במחיר הרבה יותר זול ממה שהיא תמכר אחרי הבניה. בלי קשר לעליית המחירים הקיימת היום, שווי הדירה שווה פחות כאשר היא עדיין לא בנויה. אבל למעשה יש בנקים שלא מוכנים לתת משכנתא לדירות שהן ממש על הנייר והרוכשים צריכים להמתין עד שיתחיל תהליך הבניה והבנקים יראו שמתחיל כאן תהליך של בניה אבל בינתיים שווי הדירה עולה ובינתיים הסיבה העיקרית בשלה אנשים מעוניינים לרכוש דירה על הנייר – כבר לא רלוונטית. 

נו… מה אתם אומרים? 

לפני שאתם מרימים ידיים מרוב התלבטויות, תתחילו לצאת לחפש את דירת החלומות שלכם. כאשר מתחילים ללכת לראות דירות, הרבה יותר קל לקבל כיוון, ולגבש עמדה לקראת רכישת הדירה. מתחילים לראות סגנון דירות מסוים ואם לא מוצאים משהו מתאים. הולכים לרף מחירים אחר, עד שמחליטים… ההחלטה מגיעה בסופו של דבר, אז אל תתייאשו. 

רוצים לעשות את עסקת הרכישה שלכם בצורה חכמה ומותאמת לצרכים הפיננסים שלכם? הגעתם לכתובת הנכונה. הקליקו כאן כדי לתזמן לעצמכם פגישה עם המומחים של חברת משכנטאצ' אנו מתמחים בליווי של לקוחות בדרך אל רכישת הדירה שלהם כולל תהליך לקיחת המשכנתא. המשכנתא שלכם דרכינו תהיה הרבה יותר זולה ואטרקטיבית, אז אל תפספסו הזדמנויות. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: