אחד הגורמים העיקריים למוות בישראל הוא מחלות לב. לא עלינו ולא עליכם ישנם סוגים שונים של מחלות לב ומבחינה סטטיסטית, ישנם יותר חולי לב בצד הגברי מאשר בנשי.

בדורנו, ישנם פתרונות שונים למחלות לב, חולים רבים מגיעים להחלמה גם ממצבים קשים מאוד ואפילו חוזרים לתפקוד מלא ובריא. אבל, כאשר אדם חולה לב לא משנה באיזו דרגה וסוג, כשהוא פונה לבנק לבקש  משכנתא, הבנק ידרוש ממנו כמובן ביטוח חיים. למרבה הכאב, רוב חברות הביטוח לא ישושו לתת לו כיסוי רפואי. הן חוששות שהן תאלצנה לשלם על כך ביוקר אם הוא ילך לעולמו. כמובן שכתוצאה מכך חולי לב רבים יתקשו לקבל משכנתא על לא עוול בכפם. 

מה זה ביטוח חיים לחולי לב?

ישנו חוק הקובע כי אנשים עם מוגבלויות יקבלו שוויון זכויות ולא יופלו. גם הם יקבלו ביטוח חיים ויוכלו להוציא משכנתא. חוק זה נחקק בשנת 2017 ורוצה לתקן את העוול של ההפליות לרעתם של החולים.

על פי החוק, חברות ביטוח חייבות לאשר ביטוח משכנתא לחולים וגם לחולי לב. אמנם זאת תהיה פוליסה מיוחדת עם תנאים מסוימים, אבל כן תהיה לחולים אפשרות להוציא משכנתא. חברה שתסרב לתת לחולה לב ביטוח, תהיה מוכרחה לתת לו ביטוח חיים המיועד לאדם עם מוגבלות מקצרת חיים.

כמובן שביטוח חיים לחולי לב יהיה יקר במיוחד. אבל רק אחריה יוכל החולה לקבל משכנתא. 

במה מתאפיין ביטוח חיים לחולי לב?

ההבדלים בין ביטוח חיים לאדם בריא לעומת ביטוח חיים לאדם חולה לב שונים בשלושה תחומים:

מה קורה בתכל'ס?

החוק העומד לצידם של החולים, עדיין לא ממש נכנס לתוקפו. ישנם עדיין חולי לב אפילו במצב קל יחסית עם עתיד לחיים בריאים, שלא מצליחים לקבל ביטוח חיים. כמובן שההשלכה המיידית היא על המשכנתא. זאת אומרת שכבר תקופה ארוכה הם מעוניינים לקנות דירה והם לא יכולים להתקדם רק בגלל החסר בביטוח. כמובן שכאלו שחולים ברמה קשה יותר, אין להם סיכוי להצליח להוציא את המשכנתא המיוחלת. לא רק שהם חולים, הם גם לא יכולים לקבל קורת גג לראשם?

לא ולא. ישנם פתרונות לדבר. אל תשבו בשקט. כמעט כל אחד יכול להוציא משכנתא. אמנם לפעמים היא תהיה יקרה יותר אבל בדרך כלל זה אפשרי. צריך פשוט לפנות למומחים בתחום ולא להתייאש מראש.

אילו פתרונות מעשיים יעזרו גם לחולי לב לזכות במשכנתא?

אם אתם חולים ומתקשים להוציא משכנתא, אנו כאן כדי לעזור לכם. אנו בחברת משכנטאצ' שמחים לבשר לכם על צוות יועצי משכנתאות מנוסים שיעשו לכם את העבודה. אנו נדאג לכם לפוליסת ביטוח חיים ולמשכנתא שתתאים לכם עם ריביות זולות. כי מגיע לכם יותר. חייגו עכשיו, והצטרפו ללקוחותנו המרוצים!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: