אחרי שתקחו את ההלוואה, אין דרך חזור. לא תוכלו להחזיר את הגלגל לאחור אם הצעד שעשיתם לא היה נכון עבורכם מבחינה כלכלית. לכן, חשוב מאוד לפני שעושים צעד כל כך משמעותי ולוקחים הלוואה, שתשאלו את עצמכם את כל השאלות. כי אחרי מעשה אין חזור. 

האם הלוואה למימון הוצאות שוטפות היא יעילה? 

מי שלוקח הלוואה לצורך הלוואות שוטפות עושה את הטעות הגדולה ביותר בחייו. למה? כי ההלוואה לא תהווה פתרון. או שמשהו בהתנהלות לא תקין אצלו או שהוא צריך להגדיל את סכום ההכנסות כדי לאזן את המצב הכלכלי. אבל ההלוואה יום אחד תגמר ושוב הגלגל יחזור על עצמו. ואז לא רק שהמצב לא השתפר, אלא הוא יעשה גרוע יותר, כי נשארים תקועים עם עוד החזר הלוואה על הראש. 

האם אתם צריכים מסגרת אשראי? 

מסגרת אשראי נועדה לבעלי עסֵקים בלבד. אם בנקאי מציע לכם מסגרת אשראי, והוא ממליץ לכם עליה ועל העזרה שהיא עתידה לתת לכם בחיי היום יום, אתם צריכים להבין שהוא חושב רק על עצמו ועל הבונוסים שהוא יקבל בסוף חודש. מסגרת אשראי נותנת לכם אפשרות לחרוג מהמינוס בלי לשלם על כך עמלות גבוהות של מינוס. למה אתם צריכים לחרוג מהמינוס? זה פשוט לא בא בחשבון. 

מה מצב דירוג האשראי שלכם? 

אם אתם צריכים הלוואה, אתם צריכים לראות קודם כל שדירוג האשראי שלכם נמצא במצב טוב. קודם נבין מה זה דירוג אשראי וממה הוא מושפע.

 דירוג אשראי זו מערכת לאיסוף נתוני אשראי שמתעדת בכל עת ובכל רגע נתון את הפעולות הכספיות של אזרחי ישראל. דירוג האשראי שלכם הוא ציון על ההתנהלות הכלכלית שלכם. זה לא משנה כמה כסף יש לכם, משנה איך אתם מתנהלים. לדוגמא, הוראות קבע תמיד משולמות בזמן, אין משחקים של הוצאות מזומן בכמות מופרזת וכו'. 

אם דירוג האשראי שלכם נמוך בגלל התנהלות לא תקינה שלכם מבחינה פיננסית, או שהבנק לא יאשר לכם הלוואה, או שהוא ידרוש ממכם ריביות מאוד יקרות בגלל שהוא לא רוצה לקחת עליכם סיכון מיותר. בלי קשר להלוואות שמושפעות מהדירוג האשראי, דירוג אשראי הוא דבר חשוב, כך אתם יכולים למדוד את ההתנהלות שלכם ואת מה שכדאי לכם לשפר. 

דירוג האשראי לא טוב? יש פתרון

גם אם דירוג האשראי שלכם לא טוב, אתם יכולים לשפר התנהלות ולהמתין עד שהמערכת לאיסוף נתוני אשראי תתקן את ההתרשמות עליכם. ככל שתחכו יותר זמן, כך השינוי שלכם יהיה אמין יותר ולא חד פעמי. 

אתם מוזמנים להכיר את המומחים שלנו שלא רק יוציאו לכם הלוואה מהבנק בריביות טובות, אלא גם יעזרו לכם בכל הנושא של התנהלות בחשבונות האישיים שלכם. הקליקו כאן לתזמן לעצמכם פגישה שתעזור לכם לעשות שינוי מהותי בחייכם. נשמח להכיר אתכם. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: