לפני חמש שנים כבר התפרסם הסכם הגג בין עיריית אשדוד לבין משרד השיכון, אבל מאז הוא לא יצא אל הפועל. לפני מספר ימים הכריז לסרי הודעה בה הוא מודיע לכל הזוגות הצעירים שזכאים להשתתף בהגרלות של מחיר מטרה, שיש להם סיכוי להישאר לגור באשדוד. 

מדובר בפרויקט ענק של בניית שלושים אלף יחידות דיור חדשות – לא פחות ולא יותר! חלק גדול מהדירות ימכרו לזכאים של מחיר מטרה בהנחה של שלוש מאות אלף שקלים. כלומר, בהנחה עשרים אחוז עם מקסימום שלוש מאות אלף שקלים בפועל. מחירי הדיור באשדוד יקרים מאוד, כך שמסתבר שבכל הדירות, גם בדירות הקטנות תגיע ההנחה עד לתקרה של שלוש מאות אלף שקלים. 

מה קרה עם הפרויקט מהפרסום הראשון ועד היום? 

כבר לפני מספר שנים פורסם ההסכם של הפרויקט, אבל מאז הוא עבר כל כך הרבה שינוים ועד שכבר הוא כמעט יצא אל הפועל, הגיע המגפה הגדולה עיכבה אותו בעוד שנתיים נוספות. כיום מאחר וכבר אין הגרלות של מחיר למשתכן, הדירות המיועדות לזכאים יוגרלו בתנאי תוכנית מחיר מטרה. אומנם תוכנית מחיר למשתכן, הרבה יותר השתלמה לרוכשים, אבל זה המציאות. 

איך תדעו אם אתם זכאים להיכנס להגרלות? 

את התנאים לזכאות תוכלו לברר בקלות באתר של משרד השיכון. אבל מה שבטוח, אתם צריכים להיות מחוסרי דיור, כדי להיות זכאים. בנוסף אתם יכולים לרכוש דירה דרך מחיר מטרה רק אם אתם נשואים, או יחידים מעל גיל שלושים וחמש. 

לפרטים נוספים על מחיר מטרה כנסו לאתר המוביל בתחום https://mehirmatara.co.il/

דירה זולה זה משהו אחד, ומשכנתא זולה זה עוד משהו

לפני שאתם מתחילים להשקיע את כל המאמצים שלכם ברכישת דירה זולה, חשוב שתבינו שהמשכנתא עלולה להיות יקרה הרבה יותר מהדירה הכי יקרה. כאשר לווים מגיעים לבקש משכנתא מהבנק בלי ליווי מקצועי של יועץ משכנתאות, הבנק מנצל את התמימות הקיימת ומציע ריביות משכנתא מאוד יקרות. ללווה אין מושגים בדרך כלל ואין לו את האפשרות לדעת שהריביות האלה מאוד יקרות, ולא מגיעות לו משום סיבה. ואם אתם שואלים כמה כסף יכול יועץ משכנתאות לחסוך במשכנתא. אנחנו שמחים לספר לכם, שבמשכנתא של שמונה מאות אלף שקלים, חסכנו ללקוח לא פחות משלוש מאות אלף שקלים! אומנם זה סיפור קיצוני, אבל משום מה הסיפור הקיצוני הזה חוזר על עצמו אצל לווים רבים. 

אל תתנו לבנק לאכול אתכם בלי מלח ולקחת ממכם מחיר מופרז עבור המשכנתא שהם מספקים לכם. 

מה עושים כדי למנוע מהבנק להרוויח כסף עליכם? פונים לחברה מקצועית של ייעוץ משכנתאות והולכים לישון רגועים. הקליקו כאן כדי להכיר את יועצי המשכנתאות של משכנטאצ' ותהיו רגועים שהמשכנתא שלכם היא האטרקטיבית ביותר עבורכם. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: