מתכוננים לקחת משכנתא? רוצים לדעת שהמשכנתא שלכם תהיה חסכונית והגיונית? פוחדים לשלם החזר חודשי הזוי? מה אפשר לעשות כדי שהמשכנתא תהיה זולה? איך הבנק יתן לכם ריביות נמוכות ואטרקטיביות? זה תלוי בכם! בשורות הבאות תקבלו הכוונה מדויקת איך לגרום למשכנתא שלכם להיות מתאימה ומשתלמת. כן, יש לכם ממה להתרגש!

לוקחים משכנתא רק כאשר נמצאים במצב כלכלי טוב מאוד!

כאשר לוקחים משכנתא, הבנק בודק כל לקוח מה מצבו הכלכלי. זוהי ההצצה הראשונה של הבנק על הלקוח. לקוח שמגיע עם תנאי פתיחה טובים, עם מצב כלכלי מכובד, הוא עושה רושם של אדם שיעמוד בהתחייבויות שלו וישלם את ההחזר החודשי של המשכנתא בצורה עקבית, ללא פיגורים. לקוחות כאלו הבנקים אוהבים. לקוח האהוב על הבנק, יוכל לדרוש מהבנק תנאים טובים. הבנקים מחפשים אותו.

לעומת זאת, לקוח שיוצר רושם פחות רציני ואחראי. יש לו פיגורים, חובות, הלוואות מרובות ולא מסודרות, הבנק לא יחפש לתת לו הלוואה. הוא מפחד שהוא לא יעמוד בתשלומים. לכן, לקוח כזה יקבל תנאים קשים מהבנק. ולפעמים הוא בכלל יתקשה לקבל את המשכנתא.

אחוזי מימון נמוכים!

בנק ישראל שהוא הבנק הראשי, האחראי על כל הבנקים, קבע כללים בסיסיים בהם הבנקים מחויבים לעמוד. וכל בנק מוסיף כללים משל עצמו. הכלל הבסיסי אותו קבע בנק ישראל הוא שניתן לקחת עבור דירה ראשונה עד 75% מימון. אבל, ככל שתקחו הלוואה קטנה יותר, הבנק מסתכן פחות ולכן הוא יתן לכם תנאים טובים.

הבנקים מדרגים כל לקוח כמה הוא משתלם להם ועל פי הדירוג הוא נותן להם את התנאים. 

עד 45% מימון מהבנק, יחשב לאחוזי מימון נמוכים מאוד. הלקוח יקבל תנאים אטרקטיבים ביותר.

בין 45% ל 60% מימון, מדובר באחוזי מימון בינוניים. הלקוח יקבל מהבנק תנאים טובים יחסית.

עד 75% מימון. הבנק יחשיב את הלקוח ללקוח מסוכן ויתן לו ריביות יקרות. 

לכן, אם יש לכם אפשרות להגדיל את ההון העצמי שברשותכם וכך לקפוץ לדרגת סיכון נמוכה יותר. תנסו לעשות את זה. הדבר יכול להשפיע על המשכנתא שלכם באופן משמעותי ביותר. 

בנו תמהיל משכנתא מוצלח!

חשוב מאוד לבנות תמהיל משכנתא בצורה חכמה ומתאימה באופן אישי לחיים שלכם.  יועץ משכנתאות מנוסה יוכל לעזור לכם בזה. 

השוו בין משכנתאות!

שוק הבנקים הוא שוק כמו כל שוק אחר. אם יצא לכם לשמוע בסוף יום רוכל המציע את מרכולתו ומוריד מחירים אם אין קופצים, כך גם קורה בבנק. אתם יכולים להתמקח על ריביות זולות. אם תגיעו לבנק ותספרו על הצעות מחיר טובות יותר שקיבלתם בבנק מתחרה, הבנק ירצה אתכם ויוריד לכם את המחיר.

רוצים לקבל משכנתא זולה? לחוצים לקראת הצעד הרציני והמכריע? אנו בחברת משכנטאצ' מבינים אתכם. אכן משכנתא זוהי השקעה כלכלית גדולה וארוכת טווח. הקליקו כעת ויועץ משכנתאות מנוסה יתחיל במירוץ להשגת המשכנתא שלכם.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: