משכנתא הפוכה היא הלהיט שהולך וצובר תאוצה משנה לשנה. יותר מבוגרים מקבלים אומץ, לאחר ששמעו מחברים וקרובים ששיפרו את איכות החיים שלהם בזכות השימוש במשכנתא הפוכה, המיועדת לגיל הבוגר. משכנתא הפוכה, אומנם קוראים לה משכנתא, אבל היא כל כך שונה מהמשכנתא הרגילה והמוכרת לנו עד כדי כך, שיועצי משכנתאות רבים, חושבים שהיו צריכים לכנות את השירות הבנקאי הזה בשם אחר.

במה משכנתא רגילה שונה ממשכנתא הפוכה? 

לווים במשכנתא הפוכה, הם בעלי הנכס

כאשר זוג צעיר מגיע לקחת משכנתא מהבנק, הוא מבקש מהבנק שיעזור לו לרכוש דירה. במהלך תקופת המשכנתא הוא ישלם סכום חודשי לבנק, כדי לכסות את החוב שנוצר אצל הבנק תמורת רכישת הדירה שלו. 

ואילו כאשר זוג מבוגרים מגיעים לקחת משכנתא הפוכה כדי לממן לעצמם הוצאות רפואויות, טיול, רכישת דירה לילדים וכדומה, הם מגיעים ממקום אחר לגמרי. יש להם נכס וכל מה שהם רוצים זה הלוואה תמורת הנכס. הם משעבדים את הנכס ששייך להם כדי להבטיח לבנק שההלוואה בכל מקרה תחזור אליהם, גם אם ילכו לעולמם בטרם תקופת ההלוואה. 

ההבדל הוא משמעותי ביותר. 

גמישות גדולה מאוד

בעוד שבעת לקיחת משכנתא רגילה, הלווים מוגבלים בכך שהם צריכים להחזיר כל חודש החזר חודשי וההחזר חייב להיות בהגדרה מסוימת. וכן תקופת ההלוואה מוגבלת מאוד (עד שלושים שנה), מטרת ההלוואה צריכה לעבור אישורים… בקיצור, הכל מאוד ממוסד. 

לעומת זאת במשכנתא הפוכה, היד היא חופשית וגמישה בלי השוואה כלל וכלל למשכנתא הרגילה. 

רוצים להיות בטוחים שאתם עושים את הצעד הכלכלי הנכון? אתם מוזמנים בחום להכיר את מומחי משכנטאצ' שיעזרו לכם להגשים חלומות ולתכנן עתיד טוב יותר.  

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: