מדי חודש אתם מכניסים משכורת מסודרת וגבוהה יחסית. יש לכם 2 ילדים ושניכם עובדים. איך יתכן שיש לכם חובות? אתם מכירים לא מעט אנשים שמכניסים פחות וחיים חיים רגועים ושלווים. למה רק לכם הכול נתקע? החובות מעיקים, ההרגשה מזעזעת. אתם חייבים לכל כך הרבה אנשים סכומי עתק של כסף. מה עושים? איך יוצאים מהמצב העגום הזה?

בשורות הבאות ננתח את העניין ותקבלו כלים איך להתמודד עם מסת ההלוואות הבלתי קרויות.

מה קורה בישראל בתחום ההלוואות?

בישראל מקובל מאוד לקחת הלוואות. וכתוצאה מכך, מקובל מאוד לחיות בחובות. זה לא בגלל שהישראליים עניים יותר. ממש לא. ישנן משפחות שמכניסות משכורות בינוניות ומתנהלים כלכלית בצורה נבונה וכן מסתדרים. כן סוגרים חודש בכבוד. גם אנשים בעלי משפחה ברוכת ילדים. כך שזה קשור רק להתנהלות הכלכלית ולא לשום דבר אחר. אבל כדי לעודד אתכם נספר לכם שבישראל מקובל מאוד לקחת הלוואות ולהסתבך איתן. לא שזה עוזר לכם אבל שתדעו שאתם לא היחידים בתמונה. יש לכם הרבה חברים וידידים שעומדים במצב הזה.

מה עושים עם שלל ההלוואות? איך יוצאים מהן?

כדי להתחיל להתנער מהמצב הלא נעים הזה, צריך קודם כל לסדר את ההלוואות להלוואה אחת גדולה. במקום להסתחרר ממספר הלוואות המכבידות בראש ובמוח. אחדו אותן.

איך עושים את זה?

1. מוציאים דו"ח יתרות הלוואות! גשו לגופים המלווים ובקשו לקבל את דו"ח ההלואוות שלכם. כך תדעו ותכירו טוב יותר את ההלוואות שלקחתם. כמה נשאר לכם בכלל לשלם, מה גובה הריבית שאתם משלמים על כל שקל וכו'.

2. השוו בין ההכנסות שלכם להוצאות! אם תרצו להוציא משכנתא מהבנק, תצטרכו לעמוד בדרישותיו. אחת הדרישות הבסיסיות ביותר הן, שיש לכם הכנסות גבוהות יותר מן ההוצאות. אם לא, לא תקבלו משכנתא מהבנק. כדאי לכם להתחיל לעבוד על זה.

האם בנק ישראל מוכן להגדיל הלוואות?

בנק ישראל יסכים להגדיל את הלוואת המשכנתא שלכם עד 50% מערך הנכס הממושכן. עוד לפני שתבנו על כך שתגדילו את הלוואת המשכנתא שלכם וכך תסדרו את כל העניינים, אתם חייבים להתייעץ עם יועץ משכנתאות מנוסה שיבדוק האם בכלל האופציה הזו רלוונטית במצב האישי שלכם. לפעמים הוא בכלל יציע לכם אפשרות אחרת שבתנאים שלכם כדאית יותר. אין כאן כללים. הרעיון הוא שחשוב לסדר מצב כזה  של הלוואות מרובות ולא מסודרות. לא מזניחים מצבים כאלו.

רוצים לקבל משכנתא חסכונית וזולה? מעוניינים לשלם החזר חודשי שייתאים לחיים האישיים שלכם? מחפשי דרך לקחת משכנתא ולהישאר מסודרים כלכלית? 

הכירו את חברת משכנטאצ'. חברתנו מתמחה במתן שירות אדיב, מקצועי ואישי ללוקחי משכנתאות ברחבי הארץ. אנו נלווה אתכם יד ביד על לקבלת המשכנתא המובטחת. הקליקו כעת ואנו נשריין עבורכם פגישת ייעוץ ראשונית חינם עם יועץ משכנתאות מנוסה מחברת משכנטאצ'.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: