אם יש לכם משכנתא, אתם ודאי יודעים ומכירים את המושג של מחזור משכנתא. מחזור משכנתא זוהי אפשרות מיוחדת להוזיל את המשכנתא ולהתאים אותה לצרכים האישיים שלכם למרות ועל אף שכבר לקחתם את המשכנתא וסיכמתם על נתונים מסוימים. אתם עדיין יכולים לשנות אותם. איך אומרים? עם חרטות….

מה זה בכלל מחזור משכנתא?

כל שינוי שתרצו לעשות במשכנתא שלכם, יחשב למחזור משכנתא. זה כולל, שינוי טווח השנים. בריבית. במסלולים או אפילו אם  תרצו להחזיר חלק מההלוואה.

מתי כדאי למחזר את המשכנתא?

קודם כל, כדאי לכם לבדוק פעם בשנה האם התנאים של המשכנתא שלכם עדיין כדאיים. אולי חלו שינויים בבנק שיכולים להיטיב עם המשכנתא שלכם. אילו שינויים יכולים לעזור לכם להוזיל את המשכנתא?

  1. ריביות נמוכות יותר. אם שמתם לב או לא, בשנים האחרונות הריבית רק יורדת ויורדת. אם תבצעו בדיקה שנתית אתם ודאי תגלו ירידה. אם מדובר בירידה משמעותית כדאי לכם לבדוק האם שווה לכם לבצע מחזור.
  2. כשהבנקים מציעים מסלולי משכנתא חדשים. בעבר, כמעט ולא היו אופציות למסלולים. רב ההלוואות נלקחו במסלול אחד של ריבית קבועה צמודת מדד. מדובר בריבית יקרה מאוד. לעומת זאת, היו שנים בהן ריבית הפריים הייתה נמוכה מאוד ולא היו רגולציות בבנק עליה. לקוחות יכלו לקבל משכנתא של חצי מיליון בריבית של 1.5% בלבד! מה שאי אפשר לעשות היום. בקיצור, דברים משתנים ויש מה לבדוק את זה. אם תראו אופציות למסלולים חדשים, תבדקו את זה. יתכן ותוכלו להרוויח הרבה מאוד כסף. 
  3. אפשרות נוספת ושכיחה מאוד שגורמת לאנשים לבצע מחזור משכנתא, היא שינוי משמעותי במצב הכלכלי. לפעמים זוגות צעירים לוקחים על עצמם משכנתא גדולה מכיוון שהם משתכרים עכשיו יפה והם מקווים להמשיך כך. בסופו של דבר הם מוצאים את עצמם בהמשך החיים עם החזר חודשי גבוה שלא תואם את המצב הכלכלי ואת ההוצאות החודשיות המרובות. אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו מעוקל ללא בית. כל אחד רוצה לשלם את ההתחייבויות שלו בזמן. האפשרות למחזר את המשכנתא פותחת חלון הזדמנויות לשנות את תנאי המשכנתא לתנאים מתאימים ורלוונטיים.
  4. אם אתם רוצים להחזיר חלק מהמשכנתא, המסלולים שלכם עתידים להשתנות ותוכלו לבחור לבנות  מחדש את המשכנתא שלכם.

איך עושים מחזור משכנתא?

את המחזור תוכלו לעשות בכל הבנקים. אבל מה שחשוב שתדעו, המחזור עולה כסף. לפעמים הוא גם יעלה הרבה מאוד כסף. ישנן קנסות שתדרשו לשלם כמו עמלת פירעון מוקדם ועוד עמלות נוספות.

את המחזור לא כדאי לכם לעשות לבד. הוא זול יותר אם תבצעו אותו בעזרת מומחים. אנו במשכנטאצ' מזמינים אתכם אלינו. צוות המומחים שלנו ישמחו לעזור גם לכם לבצע מחזור משכנתא בצורה חסכונית וכדאית. אנו מתמחים במיוחד במתן שירות אדיב ומקצועי לכל האוכלוסיות ולכל שלב וצורך. אנו נפגיש אתכם עם יועץ משכנתא מנוסה שכבר עזר לרבים וטובים להתאים את המשכנתא שלהם לחיים האישיים שלהם מתוך מטרה אחת, לגרום למשכנתא שלכם להפוך מסבל ונטל, למציאות חיים מותאמת ונכונה. הצטרפו עכשיו ואנו נשריין לכם פגישת ייעוץ ראשונית עם יועץ משכנתאות מהשורה הראשונה.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: