אם תשאלו הורים מבוגרים, או כל אדם אחר מן העבר, מה תפקידו של יועץ משכנתאות, הם ירימו גבה. עוד מקצוע שמצאו להם אנשים כדי להתפרנס. אם תספרו להם שהשוק מוצף ביועצים ויש ביקוש אדיר לכל אלו, הם יחשבו שאתם באמת לא יודעים על מה אתם מדברים. או להיפך, שהם לא מבינים על מה אתם מספרים. אכן, בעבר, כאשר מחירי הדירות לא היו יקרים כל כך, אנשים כמעט ולא לקחו משכנתאות. הם קנו בכסף מלא את הדירה. במקרים חריגים יותר, הם לוו כסף מקרובים.

במשך השנים מחירי הדירות עלו ואיתם הצורך בהלוואות בנקאיות מסודרות. בהתחלה הבנקים לא הציעו מגוון אפשרויות למסלולים וריביות, כך שלא היה על מה להתלבט. לקחו הלוואות קבועות וצמודות למדד וזהו זה. עם הזמן, כאשר המדינהה התפתחה יותר, התפתח גם התחום הזה. כיום ישנם אינספור אפשרויות להרכבת תמהיל משכנתא. וככל שתבינו בזה יותר, תדעו לבנות תמהיל משכנתא שמתאים לצרכים שלכם ושיחסוך לכם יותר כסף. לכן המבוגרים שביננו לא מבינים למה צריך יועץ משכנתאות. פשוט בגלל שבזמן שלהם באמת לא היה צורך. היום, כאשר רוב רובם של האנשים לוקחים משכנתא ויש אופציות איך להרכיב את המשכנתא, צריך להבין בזה. ולא כל אחד מוכן להתמקצע עכשיו בתחום חדש וללמוד אותו לעומק. בשביל זה יש את יועצי המשכנתאות.

מה ההבדל בין יועץ משכנתאות מטעם הבנק ליועץ פרטי? מה תפקידו של יועץ משכנתאות והאם שווה בכלל להשקיע בזה? בשורות הבאות ניתן מענה לכל השאלות כך שתוכלו להתכונן למשכנתא שלכם כמו שצריך.

אז מהו בכלל תפקידו של יועץ משכנתאות?

תפקידו של יועץ משכנתאות הוא, להכיר את המסלולים המוצעים בבנק. לדעת למפות מצב כלכלי של לקוח ולבנות יחד איתו את תוכנית המשכנתא שתתאים לו. להשיג את הריביות הזולות יותר בבנק המציע את התנאים האטרקטיביים ביותר. להתמקח עם הבנק עד שהלקוח יקבל את ההוזלות הרצויות. וכמובן, להרכיב תמהיל משכנתא בהתאמה אישית ללקוח הזה. כמו כן, יועץ מסור ילווה את הלקוח עד לשלב הגמר. עד שמפתחות הדירה נתונות בידיו. זה כולל הטרדות במשך כל התקופה עם שאלות והסברים וכו. יועץ משכנתאות הוא איש הקשר האישי שלכם. 

מה בין יועץ פרטי ליועץ משכנתאות מהבנק?

יועץ משכנתאות מטעם הבנק, עובד אצל הבנק. תזכרו את זה. הבנק משלם לו את משכורתו החודשית ועל כל לקוח שמשלם ריביות, היועץ מקבל אחוזים במשכורת שלו. כן, זה עובד כך באופן רשמי.

כאשר תגשו אתם לבנק כדי לקבל משכנתא, יועץ משכנתאות יקבל את פניכם. הוא יסביר לכם את המסלולים בצורה כללית ואת האפשרויות העומדות לרשותכם. אם יהיו לכם שאלות, הוא יענה עליהן בקרצה וימהר לעבור ללקוח הבא. תהיה לו סבלנות בסיסית בשבילכם. כי יש לו כרגע אינטרס אחד, לדחוף לכם תמהיל משכנתא שיעלה לכם ביוקר. שתשלמו בו ריביות יקרות. לא בגלל שהוא דורש ברעתכם. פשוט בגלל שהוא רוצה בטובתו האישית. מכיוון שהבנק הוא זה שמשלם לו בסופו של דבר את המשכורת שלו. עד כאן לגבי יועץ מטעם הבנק.

מה קורה אצל יועץ משכנתאות פרטי?

יועץ פרטי עובד אצלכם. אתם אלו שתשלמו לו בסוף העבודה. יש לו מטרה אחת, לתת לכם את המשכנתא עם הריביות הזולות ביותר ועם התאמה מושלמת לצרכים שלכם. הוא גם רוצה למצוא כן בעינכם ותספרו לעוד מכרים עליו ועל המשכנתא המוצלחת שהוא הוציא בשבילכם. כך ששווה לו להצליח אתכם.

מחפשים יועץ משכנתאות מנוסה שיקח את עול המשכנתא על עצמו? אנו במשכנטאצ' כאן בדיוק בשבילכם עם ותק של שנים רבות. הקליקו כעת ואנו נקבע עבורכם פגישת ייעוץ חינם עם יועץ בכיר.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: