זוג צעיר ועדין אין לכם דירה? רוצים לקנות בית חדש במחיר שפוי? במשרד השיכון מבשרים כי תוכנית מחיר מטרה אכן יוצאת לפועל! ישווקו אלפי יחידות דיור לזוגות צעירים במחירים סבירים עם הנחות משמעותיות.

בשורות הבאות תקבלו את המידע החם על תוכנית מחיר מטרה על קצה המזלג. ואחרי שתקראו את הפוסט הזה, תוכלו להתחיל לבצע את חלומכם לרכישת דירה חדשה. כן, זה הגיוני.

כמה דירות ימכרו במסגרת תוכנית מחיר מטרה?

משרד הבינוי והשיכון הכריז על שיווק של קרוב ל 30,000 יחידות דיור עם הנחה גדולה. בסבב הראשון יתפרסמו בסביבות ה 10,000 יחידות ובהמשך כל השאר.

מה המחיר לדירות במסגרת מחיר מטרה?

מדובר בדירות חדשות המיועדות למחוסרי בית או זוגות צעירים ומשפחות משפרותת דיור. הדירות ישווקו במחיר מופחת. כל זכאי יקבל הנחה של עד 300,000 ש"ח או 20% מערך הנכס, בהתאם לזכאותו. תוכנית נועדה כדי לסייע לאזרחי ישראל להגיע לדירה משלהם גם אם אין להם הון עצמי גבוה במיוחד.

אילו ערים משתתפות בהגרלה על הדירות?

קרוב ל 90 ערים משתתפות במכרז של מחיר מטרה. אשדוד, באר שבע, יבנה, חיפה ועוד. כדי להירשם להגרלה חובה להנפיק תעודת זכאות על ידי חברות הסיוע.

מה עוד תוכלו לקבל בתוכנית מחיר מטרה?

אם אתם זכאיים ממשרד הבינוי והשיכון לדירה במחיר מטרה, ומחיר הקרקע שווה פחות מ 100,000 ש"ח (בלי מע"מ) תוכלו גם לקבל מענק לרכישת הדירה במחיר מטרה. המענק יהיה על סכום של 40,000 ש"ח. 

רוצים לדעת עוד? מעוניינים לקנות דירה במחיר מטרה? חוששים לקחת משכנתא בלי ייעוץ מקצועי? מבולבלים מכל המסמכים, הדרישות והאפשרוית?

אכן משכנתא זה לא דבר של כל יום. ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. צוות המומחים שלנו מנוסה בהעברת תיקי משכנתאות בצורה המתאימה לכל לקוח באופן ספציפי. החיסכון שלכם הוא המטרה שלנו. אנו נעשה הכול כדי להביא אתכם למשכנתא זולה, עם ריביות נמוכות ובעיקר עם החזר חודשי המתאים לכיס שלכם. 

לתזמון פגישה עם יועץ משכנתאות מומחה הקליקו כאן

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: