קיבלתם הצעה לרכוש דירה בקבוצת רכישה? הפוסט הזה יספר לכם בדיוק מה זה אומר. בשורות הבאות תקבלו מידע מפורט, מה זה קבוצת רכישה, האם קבוצת רכישה היא כדאית והאם בכלל כדאי לרכוש דירה בקבוצת רכישה.

קבוצת רכישה, מה זה בכלל?

קבוצת רכישה היא קבוצה המתאגדת יחד כדי לבנות בניין מגורים. למה לא דירה ישירות מקבלן? מכיון שהחיסכון בקבוצת רכישה הוא גדול יותר. במקום לפנות ליזם ולקנות ממנו דירה והוא זה שיחליט כמה להרוויח עליכם. בקבוצת רכישה אתם אחראיים על התמונה. אתם בוחרים ביזם ומציעים לו כמה כסף הוא יקבל על העבודה. אם הוא רוצה, בבקשה. ככה אתם חוסכים את העלויות.

האם קבוצת רכישה היא כדאית?

הרעיון של רכישה בקבוצה הוא שאתם שאתם יוזמים את התוכנית. כך אתם מרוויחים ממנה הרבה יותר. אתם חוסכים עלות של יזם שמחליט בכמה כסף למכור את הבית ואתם אלו שמחליטים עליו. 

האם כדאי לרכוש דירה בקבוצת רכישה?

  1. שריינו את עצמכם עם כסף בצד.

אם אתם קונים בקבוצת רכישה, אתם האחראיים על עצמכם. זה אומר שכל העלויות הנלוות לרכישה יפלו עליכם ולא על אף אחד אחר. הכינו כסף נוסף בצד כדי שלא תפלו פתאום כלכלית. וכדי שאם הפרוייקט יכנס לקשיים יהיה מאיפה למנף אותו ולהעלות אותו על דרך המלך.

  1. אין לכם שום ביטחון על הכסף שלכם.

כאשר תפנו לקנות דירה בפרויקט רגיל, אתם לא קשורים לכל מה שקורה מאחורי הקלעים. כאן אתם אלו שצריכים לדאוג שהכל ידפוק כמו שצריך. לדאוג שהקבלן עושה את שלו כמו שצריך, מנהל העבודה וכו'.

  1. אם אחד מהקבוצה יתנגד אתם עלולים ליפול כלכלית

אם יהיו פתאום עלויות לא צפויות במסגרת הבניה ואחד מהקבוצה לא ימצא דרך להשתתף בתשלום, כל הקבוצה נכנסת לסיכון.

  1. הבנקים לא ירחמו עליכם

הבנק מייקר את הריבית לקבוצת רכישה. ממש כמו שאתם מסתכנים עם זה שאתם קונים בקבוצת רכישה, כך גם הבנק חושש לקחת את הסיכונים.

  1. יתכן ותאלצו לשלם פיצויים.

מכיון שאין יזם בתמונה שלקח על עצמו אחריות לשלם על שכירות אם יהיה עיכוב בתוכנית, אתם אלו שתשאו בהוצאות.

הכירו את חברת משכנטאצ'. החברה מונה צוות מומחים במימון נדל"ן והם יוכלו ללות גם את פרוייקט הנדל"ן שלכם. תנו למומחים לעבוד בשבילכם. הם יעשו את עבודתם הכי טוב שאפשר ואתם תוכלו להמשיך בשלכם, רגועים שהכל בידיים טובות.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: