זו המשכנתא הראשונה שלכם? מזל טוב! כאשר לוקחים משכנתא פעם ראשונה, קולטים כמה זה לא פשוט וכמה דברים חדשים יש ללמוד כדי לעבור את השלב הזה בשלום. למרות שרוב הישראלים לוקחים יועץ משכנתאות שיעשה עבורם את העבודה, עדיין חשוב להבין מה יועץ המשכנתאות עושה. 

מחשבון משכנתא הוא כלי פשוט ומדהים שנועד בעיקרו לעזור לאנשים שלא מבינים כלום במשכנתא. אומנם גם יועצי משכנתאות רבים נעזרים במחשבוני משכנתא, אבל בעיקר במחשבונים משוכללים ויקרים כמו סמארט npv. עבורכם גם כל מחשבון חינמי יוכל להועיל. איך אנחנו יכולים להגיד לכם את זה בוודאות? נסו ותדעו. 

השימוש במחשבון משכנתא עשוי להאיר לכם את הדרך למשכנתא שלכם. הוא יעזור לכם להבין כמה כסף אתם צריכים לשלם מדי חודש עבור רכישת דירה בסכום מסוים, עם הון עצמי ספציפי. בקיצור… שווה להתרשם. 

מתי כדאי להיעזר במחשבון משכנתא? 

מהיום בו אתם מחליטים שאתם מתחילים בחיפושים אחר דירה לרכישה. מחשבון משכנתא יפשט לכם את מחיר הדירה לגובה ההחזר החודשי אותו תשלמו עבור משכנתא לדירה הזו. כלומר, אתם צריכים לדעת מראש כמה הון עצמי יש לכם ולהזין את סכום המשכנתא החסר. מה שיצא, מפרט את נתוני המשכנתא שלכם. אל תשכחו שהנתונים שיוצאים לא חייבים להיות דומים למשכנתא שלכם, בכלל לא. אבל ברור שזה מביא אתכם פחות או יותר לסכומים שקרובים לסכומים האמיתיים. 

אילו חישובים אתם יכולים לעשות במחשבון משכנתא? 

אם כבר אתם מתחילים לעשות בו שימוש, אז כדאי שתדעו לנצל אותו עד הסוף. 

אז קודם כל תוכלו להזין את הנתונים של גובה המשכנתא, אורך חיי ההלוואה וגובה הריביות המשוער ולקבל תוצאה של גובה החזר חודשי. מה זה אומר מבחינתכם? שתוכלו להזין לשם את כל ההצעות שקיבלתם מכמה בנקים ולראות מי הציע את התמהיל הזול ביותר.

אופציה נוספת היא ללכת בכיוון ההפוך. קודם כל מזינים גובה החזר חודשי רצוי, ואחר כך המחשבון כבר יראה לכם לאיזה משכנתא אתם יכולים להתחייב בהתאם לנתונים שהזנתם. 

חשוב להבין שבמחשבון תוכלו להזין לא רק גובה ריבית אלא את שם המסלול. נו, ומה הביג דיל בזה? כך תוכלו לראות את הסיכונים העתידיים במשכנתא שלכם. למשל, אם מדד המחירים לצרכן נמצא בעליה, מחשבון המשכנתא יעלה לכם את ההחזר החודשי בהתאם לגובה הריבית במסלול זה. 

כשלוקחים משכנתא צריכים להבין שמתחייבים פה על שנים רבות קדימה. לכן, לא מתפשרים על יועץ משכנתאות. הקליקו כאן כדי שיועצי משכנטאצ' ישיגו לכם משכנתא משתלמת.  

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: