היום לקנות דירה, זה לא דבר פשוט בכלל. אם בעבר יכלו לקנות דירה בכמה מאות אלפי שקלים, היום זה ממש לא כך. אם אתם מכירים את השוק היום, מחירי הדיור עלו בצורה דרסטית ומעוררת השתאות. אין כמעט אפשרות לקנות דירה בפחות ממיליון ש"ח אפילו במקומות מרוחקים יותר וזולים.  מה אפשר לעשות כדי להוריד את המחירים? אם המדינה תתחיל להוריד במיסים, יש סיכוי שהמחירים יתמתנו. אולי הגיע הזמן שנסביר את זה למדינה שלנו. 

לא תאמינו, 70% ממשקי בית מחפשים להגיע לדירה משל עצמם!

מה שקורה בעולם כלל לא מתחיל להיות זהה לביקוש לדירות שהולך וגובר בארץ. ברוב המדינות בעולם גרים אנשים בשכירות ברוגע ובשלווה כאשר אין להם כלל וכלל שאיפה לקנות דירה. בשביל מה? הם לא רואים  שום סיבה להחליף את תשלומי השכירות החודשיים לתשלומי משכנתא. 

בישראל הכל אחרת. ואתם תסכימו איתנו בכל לשון. הישראליים רוצים לדעת שהם מסודרים.  מעדיפים לשלם אפילו יותר כסף כדי לגור בדירה הרשומה על שמנו.

מה זאת אומרת, בגלל שכולם כך, זה מחייב את כל הישראליים? לא ממש. אבל יש מושג של לחץ חברתי המשפיע על כולם. וזה עובד ככה. לכן הישראלים מעדיפים לקנות דירה ואפילו במקום מרוחק ולא נחשב העיקר שיהיה להם דירה משל עצמם. לא פלא שהמחירים גם בפריפריות עולים ללא גבול וסוף. ואין מי שיעשה סוף לדבר. כולם עוזרים לתהליך להמשיך הלאה על ידי כך שהם גם קונים דירות. ישראל מלאה ואולי אפילו רוויה ביועצי משכנתאות אבל בתכל'ס, כולם עובדים בתפוצה מלאה. כי יש ביקוש גבוה ובלתי נשלט על משכנתאות לדירות. 

הפרסומות גם עובדות קשה כדי לשכנע אותנו לקנות דירה אבל לא סתם. אם יש לכם כבר דירה, כדאי לכם להשקיע בה. כך תוציאו עוד מאות אלפי שקלים כדי להעשיר את חברת הוילונות, הריהוט וכו'.

מה עם מחירי השכירות בארץ?

ברחבי העולם יש יותר אנשים גרים בשכירות. אבל בישראל, זה לא כך. שוק השכירות בארץ לא מתפתח כי הוא לא מבוקש. ומי שכן מחפש לגור בשכירות לתקופה זמנית, מתקשה למצוא את מבוקשו מכיוון שאין היצע רחב. 

מה שגורם לעליית מחירי הדיור בארץ!

בנק ישראל ניסה בכה ובכה ולא הצליח בשום צעד להוריד את מחירי הדיור. כל מה שנעשה רק החמיר את המצב.  ולמה זה קורה? מכיוון שבשטח, מוכרי הדירות רואים באופן אישי שגם אם הם יעלו את המחיר, עדיין יהיו קופצים. אז למה שלא יעלו? אז הם באמת מעלים. לפני תקופה קצרה עברה תוכנית מחיר מטרה שמתיימרת להביא פתרון חלקי בעיה. איך אומרים? נחיה ונראה…

מה עם המשכנתא?

כרגע מצב מחירי הדיור הוא כזה. לנו אין שליטה עליו. אבל מה עם המשכנתא שלכם? על המשכנתא שלכם יש לכם שליטה מסוימת. אמנם את הריביות קבע בנק ישראל אבל את השילוב, את בניית והרכבת תמהיל המשכנתא, את זה אתם כן יכולים לעשות. וזה חשוב מאוד וישפיע על המצב הכלכלי האישי שלכם אם תקנו דירה. 

רוצים להגיע למשכנתא חסכונית יותר? רק יועץ משכנתאות מנוסה יוכל לעזור לכם באמת. הקליקו כעת ואנו נשריין לכם פגישת ייעוץ עם יועץ משכנתאות מקצועי מחברת משכנטאצ'.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: