אישור עקרוני אומר שבעיקרון אתם יכולים לקבל משכנתא. אבל שימו לב להדגשה, בעיקרון. זה אומר שגם אתם וגם הבנק לא מתחייבים לכלום. תמיד יוכלו להיות הפתעות בהמשך. בשורות הבאות תקבלו את כל המידע לגבי אישור עקרוני ומה זה בדיוק אומר בשבילכם.

מתי מקבלים סירוב משכנתא למרות האישור העקרוני?

מהו בכלל אישור עקרוני למשכנתא? כאשר תרצו לקנות דירה ולקחת הלוואת משכנתא מהבנק, תפנו לבנק לבקש אישור עקרוני למשכנתא. הבנק ישאל אתכם שאלות שונות. מהו מחיר הדירה, סכום ההון העצמי שיש לכם ועוד, אתם תידרשו לענות על השאלות. הבנק יבדוק את כל הנתונים ויענה לכם תוך 3 ימים (תלוי איזה בנק…) האם אתם אכן זכאים לקבל משכנתא באופן עקרוני. 

אתם לא תדרשו להביא מסמכים. הבנק יאמין לכם ועל בסיס התשובות שלכם תקבלו את התשובה. אבל, אם לא עניתם נכון, תפסידו בהמשך. אי אפשר לעבוד על הבנק. כאשר תפנו לבנק לקחת משכנתא, הבנק יבדוק את הנתונים שלכם שוב אבל הפעם לעומק. הוא לא נותן הלוואות לכל אחד. רק מי שעומד בכל הקריטריונים שלו. לכן אם אתם רוצים לקבל אישור עקרוני שיהיה תקף גם בהמשך הדרך אתם צריכים לפעול על פי הדרישו הבאות:

  1. השאירו רווח. שימו סכום כסף בצד לעת הצורך. לפני שהבנק נותן הלוואת משכנתא, הוא שולח שמאי להעריך את הנכס. אם הדירה שווה פחות מהסכום אותו אמרתם, תקבלו פחות אחוזי מימון. הבנק מוכן לתת בדירה ראשונה עד 75% מימון. לא יותר. כך שכדאי לכם להיערך מראש עם כסף מיותר כדי שלא תתקעו. 
  1. ענו תשובות כנות. בשלב האישור העקרוני הבנק ישאל אתכם שאלות שונות. חשוב שתענו בכנות. אחרת, בסופו של דבר הבנק יגלה שרימיתם אותו וזה לא יהיה נעים כל כך.
  2. הגישו בקשה לאישור עקרוני בכמה בנקים. אם יהי לכם אישור עקרוני בכמה בנקים, גם אם בסוף בנק אחד לא יסכים לתת לכם הלוואה, תוכלו לגשת לבנק השני. 

רוצים לקחת משכנתא בצורה בטוחה, חסכונית ומשתלמת? אנחנו כאן בשבילכם. אנו בצוות משכנטאצ' מלווים מידי יום לקוחות רבים במשכנתא לדירה שלהם. אנו פועלים עם מטרה אחת, להשיג להם את החיסכון הגדול ביותר. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: