הבשורה שהביאו השמאים הכתה גלים. בשנים האחרונות לא נשמעה תחזית מדויקת ורשמית כל כך בנושא שתלוי בשלל גורמים ופרטים כה קטנים. ההודעה הדרסטית גרמה לסערה, מחירי הנדל"ן ב 2021 יעלו ב-5%! 

אם חשבנו שלמחירי הדירות בארץ אין כבר לאן לזנק, עכשיו הופתענו ובגדול. 

כנראה שהקורונה הביאה עימה עוד כמה סעיפים שלא ידענו עליהם. כשהבשורה המדוברת היא, עלייה דרסטית במחירי הדירות בארץ.

מה גרם לשמאים להבטיח אמירה שכזו?

הריביות

נכון לשנת 2020 יכלו לקחת משכנתא כאשר מסלול פריים מהווה מקסימום 1/3 מהמשכנתא. ב-17/1/21 חוקק בנק ישראל חוק חדש המאשר ללוקחי משכנתאות לקבל עד 2/3 מתמהיל המשכנתא בפריים! 

כתוצאה מכך, ההחזר החודשי יקטן. מדובר בהטבה משמעותית שעתידה לגרום לעליה חדה ביכולתם של אנשים לעמוד בגובה ההחזר החודשי. ומה שיקרה בשטח, יותר אנשים יוכלו לאפשר לעצמם לקחת משכנתא.

קצב המכירות של הקבלנים

שוק המכירות בבניה חדשה לא רק שלא ירד, אלא עולה ומתעצם. אם בעבר לקוחות התמקחו עם הקבלן על מחיר זול יותר ולעיתים אף הצליחו במשימה. כיום, הביקוש כה רחב, כמעט ואין אפשרות להוציא מקבלן הוזלה במחיר.
הקבלנים קלטו את השוק ובוודאי לא ימנעו מלהעלות את מחירי הדירות עד כמה שניתן.

עלייה בקצב לקיחת המשכנתאות

נתונים מעלים כי קצב העליה בכמות תיקי המשכנתאות בארץ רק עולה ומתעצם. תתפלאו לשמוע כי בעקבות הקורונה העליה הפכה לדרסטית גם בשוק ההשקעות. 

בקיצור,

אם אתם מתכננים להשקיע, רוצו על זה עכשיו. זה הזמן לעשות עסקאות משתלמות, מהרו, פן תאחרו! 

חברת משכנטאצ' תשמח לעזור לכם לעשות את הצעד הזה במקסימום הצלחה. יועץ משכנתאות מומחה ילווה את התיק שלכם במלוא האחריות והמקצועיות וייתן לכם את משכנתא החסכונית ביותר ששייך. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: