אי אפשר לדלג על השלב של ביקור בלשכת עורך דין לענייני מקרקעין. זוג צעיר וטרי שלא מבין הרבה בתהליך ובפרוצדורה הכרוכה ברכישת דירה, עלול להתלהב יותר מדי מההון העצמי שלו. כלומר, גם אם יש לכם מאתיים חמישים אלף שקלים להון עצמי, זה לא אומר שאתם יכולים לרכוש דירה במיליון שקלים. 

למה אי אפשר לקנות דירה אם יש את ההון העצמי? 

ברכישת דירה קיימות הוצאות רבות. גם אם אתם לא מתכננים לשפץ את הבית, תצטרכו לשלם עוד הרבה מאוד כסף עד שתראו את האור שבקצה המנהרה. מתווך – כמה עשרות אלפי שקלים, הובלה, שיפוצים, יועץ משכנתאות, שמאות, עורך דין ועוד. בפוסט  הזה נדבר על המקום של עורך בדירה שלכם. 

למה צריך לפנות לעורך דין מקרקעין? 

לאחרונה שמענו על זוגות שרכשו דירה לפני שלוש שנים וכבר משפרים דיור. למה? כי אין להם כוח לעלות מדרגות או שהם חסכו כסף ומתחשק להם להשתדרג וכו'. למה אנחנו מציינים את זה כאן? כי לאנשים אין ערך לתהליך המורכב הזה של רכישת דירה. במדינת ישראל, שזו מדינה המוקפת בחוקים רבים, בכל תחום שהוא, לא ניתן לרכוש דירה בלי השתתפות מלאה של עורך דין בתהליך הרכישה. התשלום לעורך דין אינו יקר כל כך – באזור ה 7,000 שקלים. אבל זו חתיכת הוצאה, בעיקר כאשר מדובר "רק" בעוד הוצאה אחת, בין כל ההוצאות הרבות שנאלצים להוציא במהלך רכישת דירה. 

מה תפקיד עורך הדין? ועל מה בדיוק אתם משלמים לו? 

אל תדאגו אתם לא משלמים לחינם. לעורך הדין יש תפקיד חשוב מאוד בתהליך רכישת הדירה שלכם. והנה הפירוט לפניכם:

רוצים לדעת עוד על תהליך רכישת הדירה? מרגישים לא בטוחים בעצמכם? בדיוק בשביל זה חברת המפתח למשכנתאות – משכנטאצ' רוצה לעזור ולתת לכם יד. אנו מלווים עשרות לקוחות בדרך אל הרכישה המוצלחת שלהם. אתם צריכים להפנים שרכישת דירה היא אחד הצעדים הפיננסים החשובים ביותר בחייו של האזרח הישראלי. ולכן חשוב לנו שתעברו את זה, בצורה מקצועית ומהירה. הקליקו כאן לקבלת פרטים שתרצו לדעת. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: