גם אתם ממתינים בכיליון עיניים לתוצאות ההגרלה של דירה במחיר מטרה? מחפשים מידע מה קורה עם הדירות החדשות ומי הם הזוכים המאושרים? הפוסט הזה יענה לכם את כל התשובות. 

מתי מתבצעת ההגרלה של דירה בהנחה?

כבר בימים אלו מתחילה להיערך ההגרלה הגדולה של תוכנית מחיר מטרה. ביום שלישי בבוקר, בהשתתפות שר המשפטים סער ושר השיכון אלקין פתחו את מעמד ההגרלות. ההגרלה תמשיך להתבצע במשך מספר ימים.

התוצאות יפורסמו במשך חודש מאי והזוכים יקבלו על כך הודעה אישית.

כיצד נערכת ההגרלה של דירה בהנחה?

ההגרלה נערכת בצורה ממוחשבת. ועדת הפיקוח יחד עם רואה חשבון מוסמך ינכחו במקום. לאחר מכן, יחשבו בחדר סגור את התוצאות כאשר גם כאן ועדת הגרלות המפקחת תחתום עליהן.

כמה דירות ימכרו במסגרת תוכנית דירה בהנחה?

התוכנית הראשונית של מחיר מטרה מכילה 10,000 דירות ב 31 יישובים בארץ. בהמשך השנה צפויה התוכנית להתרחב ולמכור עוד 20,000 יח"ד. 

אילו תוכניות מייעדים לשנה הקרובה במסגרת התוכנית?

קחו בחשבון שאמנם 10,000 משפחות עתידות לזכות בקרוב בדירה חדשה. אבל מה עם 110,000 משפחות שנכנסו להגרלה? לא מגיע להן גם קרקע יציבה לבית שלהם? אז זהו. שבמשרד הבינוי והשיכון חושבים גם עליהן. זאת הסיבה שעדיין לא הגיע הסוף להגרלות. השר אלקין מבשר כי במהלך השנה הקרובה מיועדות להיערך הגרלות נוספות אחת לחודשיים כאשר בסוף השנה יתווספו 20,000 נוספות. כך יוצא שלמעלה מ 30 אלף משפחות ישראליות תזכינה השנה להגיע לרכישת דירה חדשה בפרויקט יוקרתי במחיר מוזל. 

רוצים גם אתם לדעת מה קורה עם הדירות החדשות? מעוניניים להישאר מעודכנים עם כל חדשה בנושא? אתר מחיר מטרה הוא האתר המוביל בהנגשת המידע החם בנושא.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: