מתגוררים באשדוד? אוהבים את העיר ולא רוצים לעזוב? המדינה לוחצת לכם יד. גם היא רוצה שתמשיכו לגור באשדוד ותביאו אליה תיירים מכל העולם. מה היא עושה בשביל זה? התחדשות עירונית. היא בונה יחידות דיור חדשות, מלונות, משדרגת את התחבורה הציבורית ועוד.

בתקופה האחרונה שומעים עוד ועוד על פרויקטים של בניית תמ"א בעיר אשדוד. לא מעט בניינים שנבנו לפני שנים רבות, זוכים עכשיו, בשנים אלו להתחדש. המטרה היא להפוך את אשדוד לעיר תיירות והייטק, חיקוי מושלם לתל אביב. 

אשדוד הופכת לתל אביב!

המדינה שואפת להביא את אשדוד להיות מרכזית כמו תל אביב. שאשדוד תהיה עיר חכמה יותר ומפותחת. איך היא מתכננת לעשות את זה? סגן ראש העיר, המהנדס שמעון כצנלסון, מפרט, אם יבנו 13 פרויקטים חדשים שיכילו יחידות דיור מספקות לעוד 60,000 תושבי אשדוד, הכל יראה אחרת. האשדודים יוכלו להישאר לגור בעיר, ואנו נדאג להם למקומות עבודה.

למה חשוב לחדש את הבניינים באשדוד?

אשדוד עברה לא מעט מלחמות. בכל סבב לחימה נשקפת סכנה לדיירי הדירות הישנות. מגיע לדיירים מבנים חזקים יותר כדי לקום ולהתפתח. 

המטרה שלנו היא שאשדוד תהפוך לעיר תיירות מובילה. היא תכיל 32 בתי מלון, טיילת ואטרקציות נוספות. 

רוצים לדעת עוד על ההתחדשות עירונית באשדוד? מעוניינים גם אתם לקנות דירה באשדוד במחיר שפוי? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. המומחים שלנו במשכנטאצ' יעזרו לכם. אנו מתמחים בליווי אישי לרכישת דירה ולקיחת משכנתא מהבנק בצורה חסכונית ומקצועית עם ריביות נמוכות ותנאים כדאיים. אנו נלווה גם אתכם לדירת החלומות שלכם. המטרה שלנו היא אחת, לעזור לכם, ללקוחות שלנו, להשיג את המטרות שלכם. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: