רוצים גם אתם לזכות בדירה  של מחיר מטרה? מעונינים לקנות דירה במחיר נמוך מהשוק? הפוסט הזה יסביר לכם בדיוק איך עושים את זה. במשרד הבינוי והשיכון מחפשים לעזור ולמצוא מענה למצוקת הדיור.  המשיכו איתנו בשורת הבאות.

לפניכם שלבים ברורים כדי להכנס להגרלה של מחיר מטרה:

הקדימו ובקשו תעודת זכאות!

אם אתם באמת מעונינים להכנס להגרלה של מחיר מטרה, אתם קודם צריכים לדעת האם אתם אכן זכאיים לכך. פנו לאחת החברות: מילגם, אלונים או עמידר ובקשו אישור זכאות.

כדאי לכם לפנות לאלונים, שם הכול כתוב בצורה ברורה.  הכתובת של חברת אלונים באשדוד – הישוב הסמוך ליבנה היא הרצל 1 קומה שניה חדר 515 בבניין יוניטרייד.

בימים א', ב', ד' וה' בין השעות 8:30 עד 13:30. בימי ב' וד' גם אחה"צ בין השעות 15:30 ל 17:00.

הרשמו להגרלה!

אם קבלתם מסרון שהודיע לכם שהבקשה שלכם אושרה ואתם זכאים להכנס להגרלה, זה הזמן להיכנס להגרלה בפועל. הכנסו לאתר הממשלתי ובעזרת הסיסמה שהופיעה לכם במסרון תכנסו להגרלה.

מי זכה בהגרלה?

אם תעלו בגורל, תקבלו על כך מסרון שיבשר לכם את הבשורה. 

גם באתר הממשלתי ירשמו מספר הזוכים בהגרלה.

המתינו להיתרי בניה!

בשלב זה תקבלו מדי פעם עדכונים על ידי מסרונים שישלחו אליכם שיעדכנו איפה עומדים ההיתרים. גם באתר ההרשמה ירשמו ההתפתחויות בנושא.

אישור עקרוני למשכנתא!

אם אתם מעוניינים לחתום על חוזה רכישת דירה, פנו עכשיו לבנק כדי לדעת שאתם אכן יכולים לקבל משכנתא. איך עושים את זה? פשוט מאוד. פונים לבנק ומבקשים אישור עקרוני. הבנק יבקש ממכם מספר מסמכים ותוך כמה ימים הוא יודיע לכם האם הבקשה אושרה. האישור תקף רק למשך 24 יום.

הגרלה שניה!

כעת תערך הגרלה שתקבע את הסדר לבחירת הדירה המבוקשת. מה זה אומר במילים פשוטות? אם עליתם בגורל במקום שלישי, תוכלו לבחור איזו דירה מכל הפרויקט אתם מעונינים לקנות חוץ מ 2 הדירות שכבר נמכרו. זה אומר שככל שתצאו ראשונים יותר, הסיכויים שלכם לקבל דירה מתאימה לצרכים שלכם, תגדל.

כאשר תבואו לבחור את הדירה, ינתנו לכם 45 דקות בלבד להחלטה הגורלית. ההמלצה שלנו היא לעשות שיעורי בית ולדעת בדיוק מה אתם מחפשים ועל מה אתם מוכנים להתפשר.

בדרך כלל גם תדרשו להגיש מקדמה של אלפיים ש"ח בשלב הזה של הבחירה.

 חתמו על חוזה רכישה!

זהו? בחרתם בדירה? זה הזמן לחתום על חוזה רכישה עם הקבלן.

מחפשים עזרה  עם המשכנתא? רוצים למצוא גוף מקצועי שילווה אתכם? בשביל זה אנחנו כאן. צוות משכנטאצ' ישמח לעזור לכם בכל מה שנוגע למשכנתא שלכם.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: