מעונינים להירשם לתוכנית מחיר מטרה ולא יודעים איך? הפוסט הזה יעשה לכם סדר! כאן תמצאו מידע מפורט ומדויק על הירשמות לתוכנית מחיר מטרה. המשיכו איתנו.

קודם כל, תעודת זכאות!

התנאי להרשמה להגרלה היא זכאות. פנו לאחת החברות העוסקות בתחום ובקשו להנפיק זכאות. החברות הן עמידר, מלגם ואלונים. אנו ממליצים על חברת אלונים שאיתה הכי נוח לעבוד. האתר שלהם ברור וקריא ותוכלו להסתדר איתו בקלות. הסניף של אשקלון נמצא ברחוב יורם ורון 2 קומה 4 בניין העירייה קרית האקדמיה.

שעות הפתיחה: בימים ראשון, שני, רביעי וחמישי בשעות 8:30-13:30. ובימים שני ורביעי בין השעות 15:00-17:00. בימי שלישי אין קבלת קהל. דוא"ל: mgar35@mgar.co.il.

הירשמו להגרלה!

קיבלתם מסרון שהודיע על זכאותכם? יופי. כעת תוכלו לפנות להיכנס להגרלה. הכנסו לאתר ההרשמה לאתר הממשלתי ותרשמו שם באמצעות הסיסמה שנשלחה אליכם

בסיבוב זה של ההגרלות, תוכלו להיכנס ל 3 הגרלות בלבד.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

האם זכיתם בהגרלה?

אם זכיתם בהגרלה ישלח אליכם מסרון שיודיע על כך. כמו כן, גם באתר תוכלו לראות את הזוכים לפי קוד. בצורה אנונימית.

המתינו להיתרי בניה!

מיד אחרי שעלו שמות הזוכים, הקבלן יתחיל לשלוח בקשה להיתרי בניה. התכוננו לתקופה מורטת עצבים של המתנה להיתרים. מדי פעם תקבלו מסרונים עם הודעות על התקדמות והתפתחויות היתרי הבניה.

התכוננו למשכנתא עם אישור עקרוני!

אם אתם רוצים לקנות דירה, אתם נדרשים להתכונן ללקיחת משכנתא. משכנתא לא כל אחד יכול לקבל. רק מי שהבנק מאשר לו. לכן, כדאי שתדעו מראש שהבנק אכן מאשר לכם לקחת ממנו הלוואת משכנתא. פנו לבנק, בקשו אישור עקרוני למשכנתא. במרבית הבנקים תוך 3 יום תקבלו את האישור. קחו בחשבון שהאישור תקף למשך 24 יום. כדאי לכם להנפיק אותו עד לפני שיזמינו אתכם לבחור בדירה. כי אם תגשו לרכישת הדירה בלי אישור עקרוני, לא תהיו זכאיים לקנות את הדירה וחבל. הקדימו את הבקשה לאישור עקרוני. (לא יותר מדי, כי אחרת כבר יפוג תוקפו)

בחרו בדירה המתאימה לכם וחתמו על חוזה!

כעת, לפני השלב של בחירת הדירה, תערך הגרלה נוספת בה יקבעו את סדר בחירת הדירות. הראשון שיעלה בגורל יהיה זה שיוכל לבחור מבין כל הדירות את הדירה המתאימה לו ביותר. 

איך זה קורה בפועל?

הזוכה מורשה לקבל 45 דקות בהן עליו לבחור בדירה. הוא גם יידרש בדרך כלל להביא מקדמה של אלפיים ש"ח. 

אחרי שהזוכה בחר בדירה הוא מוזמן לחתום על חוזה רכישה עם הקבלן.

פנו למומחים שיעזרו לכם משכנתא חסכונית ומשתלמת. חברת משכנטאצ' כאן בשבילכם. צוות יועצי המשכנתאות שלנו כבר ליוו מאות לקוחות מרוצים אל המשכנתא הזולה והמתאימה להם. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: