כאשר עומדים בשלב של חיפוש דירה לרכישה, יש המון גורמים שיכולים להשפיע על ההחלטה. מקום העבודה, מיקום בתי הספר של הילדים, גובה ההון העצמי, גובה ההכנסות ועוד. איך מחליטים איפה לרכוש דירה ואיך יודעים מה המחיר המתאים לכם? על כך ועל עוד החלטות גורליות מעין אלו תמצאו כאן תשובות. 

על מה להקפיד בחיפוש דירה?

הדרך הכי טובה להגיע לדירה שמתאימה לכם, היא להכיר לעומק את שוק הדיור באזור המבוקש. כי אם עוד לא רכשתם אף פעם דירה, אין לכם דרך לדעת בדיוק מה מתאים לכם. 

בכל זאת ננסה למקד אתכם. 

האם חייבים לעבוד קשה כדי למצוא דירה?

מה הכוונה? תתחילו לעדכן מתווכים שאתם מעוניינים לרכוש דירה במחיר מסוים. כידוע המתווכים עושים המון כסף על כל דירה שהם מצליחים לתווך, ולכן, האינטרס שלהם הוא להצליח למלא את שביעות רצונכם. בכל מקרה הדרך הטובה ביותר עבורכם למצוא את דירת חלומותיכם היא לראות כמה שיותר דירות וסגנונות של דירות. 

אל תתנו לבעלי דירות לעבוד עליכם. מה הכוונה? לפעמים אנשים מציבים מראות בפרוזדור כדי לתת הרגשה שהוא ארוך יותר, מדביקים טפט כדי לכסות נזק כלשהוא ויש עוד דוגמאות מעין אלו. גם אם הדירה מרגישה לכם גדולה, שימו לב שאתם משלמים לפי המטרים שרשומים בנסח הטאבו ולא לפי מה שהיא נראית לכם. 

רוצים לדעת עוד? 

מומחי משכנטאצ' מלווים עשרות ומאות לקוחות מדי שנה בדרך אל הדירה שלהם מתוך רוגע ושלווה. איך עושים את זה? זה פשוט, יוצי המשכנתאות בחברה עוסקים בנושא באופן יומיומי. הם מכירים את התחום גם מלימודים והכשרות שעברו בעבר, אבל בעיקר מתוך ניסיון, מתוך ההתחכחות היומיומית בשוק המשכנתאות והפיננסים.

רוצים גם אתם ליהנות ממשכנתא משתלמת? הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם עם מומחי משכנטאצ'. כי מגיע לכם לקבל טוב!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: