כולנו מכירים את המצב העגום בדורנו שמחירי הדירות מטפסים ועולים מדי יום (!) זוגות צעירים מוצאים את עצמם משלמים על קורת גג הון עתק. אבל מה, מי שאין לו הון עצמי, האם הוא חייב לשלם כל החיים על שכירות שתלך לפח?! ממש לא! אין סיבה לכך!

כמה עולה לקנות דירה באשדוד במסגרת תוכנית מחיר מטרה?

ברכישת דירה במסגרת תוכנית מחיר מטרה, תקבלו הנחה של לפחות 20% מהמחיר בשוק. אבל בפועל ההנחה גדולה יותר. איך זה עובד? ההנחה של מחירי הדירות נקבעת כבר בהתחלה.  הקבלן שזכה במכרז מתחייב על מחיר הדירה. במשך הזמן המחירים עולים אבל מחיר הדירה נשאר כמו שסוכם מראש. כך אחוזי ההנחה הולכים וגדלים.

כמה הון עצמי תדרשו להביא למשכנתא לדירה במחיר מטרה?

בכל רכישת דירה, ככל שהמחיר נמוך יותר, כך גובה ההון העצמי יהיה קטן יותר. אבל בדירות של מחיר מטרה, המדינה נותנת לכם הנחה נוספת. היא מסכימה לכם להביא הון עצמי של 10% בלבד ממחיר הנכס. לעומת זאת, בדירה רגילה תדרשו להביא לפחות 75% הון עצמי למשכנתא והבנק יממן רק 25%.

הרבה זוגות צעירים שחולמים לגור באשדוד, יכולים להגשים את החלום שלהם! אם עד היום ידעתם שחלומות לחוד והמציאות היא אחרת, תדעו שהמציאות יכולה לעלות על כל דמיון! דירה חדשה באזור חדש במחיר מוזל!

רוצים גם אתם לקחת משכנתא מהבנק כדי לקנות דירה? אנחנו כאן בשבילכם. צוות המומחים שלנו יעשו הכול כדי להביא אתכם למשכנתא חסכונית ומתאימה לחיים האישיים שלכם.

הקליקו כעת לקביעת שיחת ייעוץ עם יועץ משכנתאות מנוסה מחברת משכנטאצ' המובילה בתחום.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: